У ФРН на тлі повзучої деіндустріалізації вибухнула автомобільна криза: ніхто не купує нових машин.
Про це пише таблоїд Bild.
На логістичному майданчику CAT Automobillogistik в Ессені зібралося близько шести тисяч нових непроданих автомобілів. Дорогі моделі Volkswagen, Audi та електрокари залишаються там по півроку, деякі навіть більше року.
Їхня загальна вартість оцінюється мінімум у 300 мільйонів євро.
Один із працівників майданчика зізнався, що “ніколи раніше не стикався з чимось подібним”, хоча працює на цьому місці вже понад десять років.
“Автомобілі лише привозять, але майже ніхто на них не їде”, – розповів він журналістам.
Причиною кризи експерти називають високі ціни на електромобілі та малу кількість зарядних станцій.
Слабкі продажі негативно позначаються на автовиробниках. Компанії на зразок Ford змушені вводити скорочений робочий день та звільняти співробітників.
Позбавлення водійських прав в Україні є найсуворішим адміністративним покаранням для водіїв за порушення ПДР. Як…
Повномасштабна війна, розв'язана Росією, внесла суттєві корективи в організацію освітнього процесу в Україні. Через складну…
Російська Федерація вислала британського дипломата, його звинуватили у шпигунстві. Про це пишеThe Times. Зазначається, що ФСБ…
Мобілізація за своєю природою не розрахована на мотивованих громадян - для них існує контрактна служба.…
Коли люди говорять про надійність і довговічність автомобілів, у розмові зазвичай домінують японські бренди, такі як…
Прем'єр-міністр Ізраїлю Біньямін Нетаньягу заявив, що готовий представити Кабінету міністрів угоду про припинення вогню у Лівані.…