Ритуальне агентство Черкас зробило акцію до “Чорної п’ятниці” 1+1=3. Про це служба ритуальних послуг зняла “жартівливу” рекламу у соцмережі Тік-Ток.
На відео дівчина пропонує купити дві труни та отримати третю у подарунок. Для таких покупців служба пропонує зберігання такого придбання на складі “пожиттево” та безкоштовно.
У рекламі дівчина виходить з труни та вдає з себе покійника.
Відео марковане хештегом “чорний гумор”, просте чи оцінять такий гумор українці, для яких похорони та важкі втрати стали вже повсякденністю, через війну, у якій гинуть військові та мирні жителі.
Ви думаєте, що спадщина гарантована лише через родинні зв’язки? Насправді є кілька підводних каменів, які…
Попит на автомобілі китайського виробництва в Україні знизився, проте вони продовжують займати помітне місце на…
Порядок виплати пенсій українцям за кордоном змінили. Про це повідомив пенсійний експерт Сергій Коробкін. В Україні почали діяти…
Оксана Онищенко, редакторка відділу освіти та науки ZN.UA зібрала дані про неочевидну загрозу, яка постала перед Україною -…
Габріель Морріс, тревел-блогер, який побував у 100 країнах світу, назвав Грецію своєю улюбленою країною. Блогер, який веде канал Gabriel…
Земельні скандали — не рідкість в Україні. Гучний скандал у земельній сфері триває у Києві.…