Ритуальне агентство Черкас зробило акцію до “Чорної п’ятниці” 1+1=3. Про це служба ритуальних послуг зняла “жартівливу” рекламу у соцмережі Тік-Ток.
На відео дівчина пропонує купити дві труни та отримати третю у подарунок. Для таких покупців служба пропонує зберігання такого придбання на складі “пожиттево” та безкоштовно.
У рекламі дівчина виходить з труни та вдає з себе покійника.
Відео марковане хештегом “чорний гумор”, просте чи оцінять такий гумор українці, для яких похорони та важкі втрати стали вже повсякденністю, через війну, у якій гинуть військові та мирні жителі.
Принц Вільям, як і належить спадкоємцю британського трону, не лише займається офіційними справами, а й…
У Кривому Розі склалася складна ситуація з опаленням, і близько 130 тисяч абонентів досі залишаються…
Коли літак, наче мертва птаха, обвалився на пагорб Піко-Бланко в Коста-Риці, залишивши за собою п’ятеро…
В Австралії розгорілися суперечки через нові жорсткі закони про молодіжну злочинність, які дозволяють засудити до довічного…
Туристичні поїздки завжди приносять нові враження, але іноді можуть стати джерелом несподіваних витрат через недобросовісних…
28 листопада українці пережили одну з масованих ракетно-дронових атак, яка завдала серйозних проблем українській енергосистемі.…