Ритуальне агентство Черкас зробило акцію до “Чорної п’ятниці” 1+1=3. Про це служба ритуальних послуг зняла “жартівливу” рекламу у соцмережі Тік-Ток.
На відео дівчина пропонує купити дві труни та отримати третю у подарунок. Для таких покупців служба пропонує зберігання такого придбання на складі “пожиттево” та безкоштовно.
У рекламі дівчина виходить з труни та вдає з себе покійника.
Відео марковане хештегом “чорний гумор”, просте чи оцінять такий гумор українці, для яких похорони та важкі втрати стали вже повсякденністю, через війну, у якій гинуть військові та мирні жителі.
У столиці України зафіксовано інцидент на одному зі збірних пунктів, куди прибувають мобілізовані для подальшої…
Верховна Рада України проголосувала за перейменування майже двох сотень сіл, селищ і міст у різних…
Попит на недорогі електромобілі в Україні стрімко зростає — за підсумками травня 2025 року ринок…
Незважаючи на поточну цінову стабільність на ринку м’яса птиці, в Україні зберігаються передумови для поступового…
Джо Байден публічно відреагував на розслідування, ініційоване адміністрацією чинного президента Дональда Трампа, яке стосується використання…
Президент США Дональд Трамп у приватних розмовах схвально відгукнувся про атаку українських безпілотників на стратегічні…