Site icon Експерт

Люксові речі з Labubu: стратегія на мільйони чи небезпека для відомих брендів

Люксові бренди почали активно використовувати різних персонажів та іграшки у своїх колекціях. Такі співпраці, зокрема із популярним на сьогодні брендом Labubu, покликані освіжити імідж та залучити молоду аудиторію. Однак така стратегія, попри хайп, несе й певні ризики.

Які люксові бренди обирають Labubu?

Іграшки Labubu, які схожі на милого монстра з гострими зубами, є відносно недорогими – 27 доларів, однак люксові бренди перевіряють, чи платитимуть клієнти за розкішну річ у співпраці з такими аксесуарами, передає CBNC.

За словами Джефф Ліндквіст з Boston Consulting Group, колаборації з різними іграшковими персонажами набули популярності за останні десятиліття, орієнтуючись на клієнтів, які можуть собі дозволити якісну річ, але не є одержимими.

Це неймовірно добре працює на таких платформах, як TikTok, де вірусність та культурна релевантність є тим, що впливає на видимість та бажаність брендів,
– пояснив Ліндквіст.

За даними видання Hypebeast, колекційні підвіски до сумок від Louis Vuitton виготовлені з високоякісної шкіри, хутра, перлів тощо. Ціна натомість на них коливається від 1 270 доларів до 1 390 доларів.

Зверніть увагу! Такі елітні бренди, як Tiffany чи Loewe, також часто використовують у своїх колекціях різних персонажів, як от Пікачу та Тоторо. Це робиться для того, щоб залучити молодших клієнтів. Крім того, за правильного підходу така співпраця ще й окупається.

Чому така співпраця – це ризик?

Як пояснює Томаї Сердарі, професора маркетингу Нью-Йоркського університету, у такий спосіб бренди ризикують відчужити свою основну аудиторію.

За приклад є 3 колекції Loewe, які були створені разом зі Studio Ghibli. Вони були успішними, однак для більш традиційного бренду не мало б сенсу продавати сумочки чи гаманці Totoro з мишею з фільму “Віднесені привидами”.

Професорка також застерігає від погоні за трендами, адже таке явище, як манія на Labubu, може зникнути так само швидко, як і виникло.

Читати повну версію