Categories: Бізнес

Попит стрімко зріс: Трамп робить власну горілку, що коштує $6000 за пляшку

Новообраний президент США, американський підприємець Дональд Трамп розширив свій бізнес, запустивши лінійку преміальної горілки Trump Super Premium. Пляшка горілка коштує майже $6000 за об’єм у 750 мл. Попри те, що оцінка горілки серед споживачів є лише 3,4 зірки з 5 на основі п’яти відгуків, ціна продукту залишається високою.

Покупцям пропонують преміальне гравіювання на пляшці за додаткові $59,99, подарункову записку за $7,99 та можливість оформлення алкоголю у якості подарунка, що додасть ще $19,99 до вартості за привітальну листівку. Доступна також опція прискореної обробки замовлення за додаткові $19,99.

Зазначається, що Super Premium – горілка власного виробництва. Має сухі землисті аромати зерна та парафіну. У букеті спокусливі відтінки шкіри та жасмину. Дегустаційні нотатки містять відтінки шкіри хромового дублення, квітів, моху та сажі. Смак демонструє у середніх нотах – концентрацію зерна та в’язкість, також у профілі смакує сухим, насиченим мюслі для сніданку та печивом.

Трамп намагається відродити горілчаний бізнес

Trump Vodka спочатку була випущена у 2005 році компанією Drinks Americas та виготовлялася ​​в Нідерландах, а згодом у Німеччині. Однак у 2011 році бренд був знятий з ринку в США через низькі продажі. З цього часу основний попит на горілку спостерігався в Ізраїлі. 

Історія горілки Трампа почалася з того, що Патрік Кенні, колишній працівник Seagram, вирішив робити ставки на зіркові імена після побаченої реклами з Брюсом Віллісом. Знайомство з Дональдом Трампом у 2005 році відкрило нові можливості: за половину прибутку та $2 млн роялті Трамп погодився надати своє ім’я для бренду.

Дизайн горілчаної пляшки розробив Мілтон Глейзер, відомий створенням логотипа “I Love New York”. У результаті пляшка стала нагадувати хмарочос, а її шийка виступала в ролі шпиля. Хоча, як жартував Мілтон Глейзер, пляшка також могла нагадувати широкоплечого спортсмена. Дві сторони були прозорі, а дві – золоті, але на всіх сторонах містилися Т-подібні логотипи (звичайно ж, на позначення літері у прізвищі Трампа – ред).

Трамп-водка не всім зайшла

У 2008 році горілка Trump стала спонсором Super Bowl. На Super Bowl були проведені акції, в яких блондинка лизала гігантський шматок льоду з написом “горілка Trump”, а молода жінка, якій потім виявилося лише 17 років, розміщувала логотип бренду на грудях.

Реклама горілки призвела до збанкрутування бренду

Реклама виявилася гучною і вкрай поганою, зважаючи на події на Super Bowl, бренд не виправдав очікувань і зазнав фінансових труднощів. Після того, як Трампа обрали президентом вдруге горілка Trump Vodka знов привернула до нього увагу.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Краснодарський край опинився під атакою десятків БпЛА: ніч була “жарка”

Росіяни бідкаються, що Краснодарський край у ніч проти 15 листопада опинився під атакою дронів. Вибухи…

13 хв. ago

Мокрий сніг, дощ і ожеледиця: синоптики розповіли про погоду 15 листопада

Український гідрометеорологічний центр повідомляє про несприятливі погодні умови на 15 листопада. У більшості регіонів країни…

24 хв. ago

Назвали найненадійніші електромобілі у 2024 році

Журналісти “WhatCar” спільно з фахівцями “MotorEasy” провели опитування серед власників електромобілів віком до 5 років,…

24 хв. ago

Відстрочка від призову: хто її може оформити онлайн

Через війну, яку розпочала РФ, в Україні триває загальна мобілізація та воєнний стан. Призову підлягають…

38 хв. ago

Китай почав закуповувати африканську нафту замість російської

Приватний китайський нафтопереробник придбав партію західноафриканської нафти, що, за словами експертів, є нетиповою подією. Про…

51 хв. ago

Росія підняла в небо стратегічні бомбардувальники

У Росії, ймовірно, підняли в небо стратегічні бомбардувальники. Відмічається активність шести бортів Ту-95МС з аеродрому…

1 годину ago