Categories: Бізнес

Попит стрімко зріс: Трамп робить власну горілку, що коштує $6000 за пляшку

Новообраний президент США, американський підприємець Дональд Трамп розширив свій бізнес, запустивши лінійку преміальної горілки Trump Super Premium. Пляшка горілка коштує майже $6000 за об’єм у 750 мл. Попри те, що оцінка горілки серед споживачів є лише 3,4 зірки з 5 на основі п’яти відгуків, ціна продукту залишається високою.

Покупцям пропонують преміальне гравіювання на пляшці за додаткові $59,99, подарункову записку за $7,99 та можливість оформлення алкоголю у якості подарунка, що додасть ще $19,99 до вартості за привітальну листівку. Доступна також опція прискореної обробки замовлення за додаткові $19,99.

Зазначається, що Super Premium – горілка власного виробництва. Має сухі землисті аромати зерна та парафіну. У букеті спокусливі відтінки шкіри та жасмину. Дегустаційні нотатки містять відтінки шкіри хромового дублення, квітів, моху та сажі. Смак демонструє у середніх нотах – концентрацію зерна та в’язкість, також у профілі смакує сухим, насиченим мюслі для сніданку та печивом.

Трамп намагається відродити горілчаний бізнес

Trump Vodka спочатку була випущена у 2005 році компанією Drinks Americas та виготовлялася ​​в Нідерландах, а згодом у Німеччині. Однак у 2011 році бренд був знятий з ринку в США через низькі продажі. З цього часу основний попит на горілку спостерігався в Ізраїлі. 

Історія горілки Трампа почалася з того, що Патрік Кенні, колишній працівник Seagram, вирішив робити ставки на зіркові імена після побаченої реклами з Брюсом Віллісом. Знайомство з Дональдом Трампом у 2005 році відкрило нові можливості: за половину прибутку та $2 млн роялті Трамп погодився надати своє ім’я для бренду.

Дизайн горілчаної пляшки розробив Мілтон Глейзер, відомий створенням логотипа “I Love New York”. У результаті пляшка стала нагадувати хмарочос, а її шийка виступала в ролі шпиля. Хоча, як жартував Мілтон Глейзер, пляшка також могла нагадувати широкоплечого спортсмена. Дві сторони були прозорі, а дві – золоті, але на всіх сторонах містилися Т-подібні логотипи (звичайно ж, на позначення літері у прізвищі Трампа – ред).

Трамп-водка не всім зайшла

У 2008 році горілка Trump стала спонсором Super Bowl. На Super Bowl були проведені акції, в яких блондинка лизала гігантський шматок льоду з написом “горілка Trump”, а молода жінка, якій потім виявилося лише 17 років, розміщувала логотип бренду на грудях.

Реклама горілки призвела до збанкрутування бренду

Реклама виявилася гучною і вкрай поганою, зважаючи на події на Super Bowl, бренд не виправдав очікувань і зазнав фінансових труднощів. Після того, як Трампа обрали президентом вдруге горілка Trump Vodka знов привернула до нього увагу.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Зірка OnlyFans похвалилася інтимним марафоном зі 101 чоловіком

Зірка OnlyFans Лілі Філліпс похизувалася, що за 14 годин переспала зі 101 чоловіком. Про це…

2 години ago

Експерти назвали 6 американських авто, від купівлі яких варто утриматися

Зараз купівля автомобіля - набагато менша авантюра, ніж раніше, завдяки інформації, яка є у кожного під рукою.…

2 години ago

Немає житла та умов. Мер пояснив причини повернення третини біженців до Маріуполя

Близько 30 відсотків маріупольців, які виїхали з міста на початку війни, повернулися до міста після…

2 години ago

Тепер не лише жінок: ТЦК зобов’язали взятися за молодих хлопців – батьки б’ють на сполох

Відповідно до чинного законодавства України, всі громадяни України чоловічої статі, яким виповниться 17 років, а…

2 години ago

В Індії фермер влаштував “похорон” свого автомобіля: як це було

В індійському штаті Ґуджарат стався курйозний інцидент. Фермер Санджай Полара влаштував урочистий похорон своєму улюбленому автомобілю Suzuki…

2 години ago

Цифра вражає: який розмір найбільшої пенсії в Україні

Розмір найбільшої пенсії в Україні становить 390 тис. 184 грн на місяць. Окрім того, 4900 українців отримують…

2 години ago