У міжнародних перевізників з’явився досить неприємний біль голови: їхні водії, коли мають можливість, залишають вантажівки за кордоном і не повертаються. Причина? Страх бути мобілізованим.
Це викликає купу проблем: компаніям потрібно шукати нових водіїв, щоби повернути машини. Крім того, перевізники, чиї водії не повертаються, блокуються у системі “Шлях”, що заважає відправленню нових машин на міжнародні маршрути.
Віктор Балін, віце-президент Асоціації міжнародних автоперевізників (АсМАП), висловив ідею прирівняти таких водіїв до викрадачів та навіть повідомляти про них до Інтерполу.
“Я думаю, що найближчим часом ми розробимо разом з юристами і доводитимемо до водіїв, що у них будуть не тільки проблеми з поліцією, а саме розглядатиметься ситуація як викрадення автомобіля”, – каже Віктор Балін.
Ця ситуація може призвести до скорочення обсягів перевезень, що позначиться на експортних та імпортних операціях та вдарить по валютному балансу країни.
У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…
Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…
Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…
Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн чоловіків віком від 25…
В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…
Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…