У міжнародних перевізників з’явився досить неприємний біль голови: їхні водії, коли мають можливість, залишають вантажівки за кордоном і не повертаються. Причина? Страх бути мобілізованим.
Це викликає купу проблем: компаніям потрібно шукати нових водіїв, щоби повернути машини. Крім того, перевізники, чиї водії не повертаються, блокуються у системі “Шлях”, що заважає відправленню нових машин на міжнародні маршрути.
Віктор Балін, віце-президент Асоціації міжнародних автоперевізників (АсМАП), висловив ідею прирівняти таких водіїв до викрадачів та навіть повідомляти про них до Інтерполу.
“Я думаю, що найближчим часом ми розробимо разом з юристами і доводитимемо до водіїв, що у них будуть не тільки проблеми з поліцією, а саме розглядатиметься ситуація як викрадення автомобіля”, – каже Віктор Балін.
Ця ситуація може призвести до скорочення обсягів перевезень, що позначиться на експортних та імпортних операціях та вдарить по валютному балансу країни.
Під час воєнного стану в Україні багато військовозобов’язаних стикаються з питанням, чи можуть їм виписати…
У Київському районному відділі поліції Одеси після корпоративного застілля поліцейський-розвідник вистрілив у колегу. Про це…
Верховна Рада вже планує, скільки грошей їй потрібно на 2025 рік. Комітет схвалив проект бюджету,…
Українська армія готується до серйозних змін. Генеральний штаб ЗСУ працює над реформою, яка pvsybnm традиційну…
Мирна буденність у Свалявському будівельному ліцеї на Закарпатті перетворилася на поле бою, де, схоже, хтось…
Для Володимира Путіна зараз немає особливого сенсу виходити на мирні переговори, оскільки Україна вже виснажена і…