У міжнародних перевізників з’явився досить неприємний біль голови: їхні водії, коли мають можливість, залишають вантажівки за кордоном і не повертаються. Причина? Страх бути мобілізованим.
Це викликає купу проблем: компаніям потрібно шукати нових водіїв, щоби повернути машини. Крім того, перевізники, чиї водії не повертаються, блокуються у системі “Шлях”, що заважає відправленню нових машин на міжнародні маршрути.
Віктор Балін, віце-президент Асоціації міжнародних автоперевізників (АсМАП), висловив ідею прирівняти таких водіїв до викрадачів та навіть повідомляти про них до Інтерполу.
“Я думаю, що найближчим часом ми розробимо разом з юристами і доводитимемо до водіїв, що у них будуть не тільки проблеми з поліцією, а саме розглядатиметься ситуація як викрадення автомобіля”, – каже Віктор Балін.
Ця ситуація може призвести до скорочення обсягів перевезень, що позначиться на експортних та імпортних операціях та вдарить по валютному балансу країни.
Над Україною вкотре помітили пасажирський літак. За даними Flightradar24, російський авіалайнер потрапив у закритий авіаційний простір України…
Деякі українці ризикують у рази переплачувати за природний газ, навіть за мінімального споживання. У якому…
На Дніпропетровщині суд засудив пенсіонера до трьох років позбавлення волі за ухилення від мобілізації. Амур-Нижньодніпровський…
Ідея міністра фінансів Сергія Марченка про розкриття банківської таємниці в Україні має низку загроз. Таке рішення може…
Військовозобов'язаному синові народного депутата Петра Порошенка Олексію, нібито загрожує штраф через неявку за військовим порядком.…
Україна без підтримки США та НАТО не зможе зберегти свою незалежність після нападу Росії. Таку думку висловила колишня…