Categories: Бізнес

Німецький продавець одягу захотів заробляти в Росії: названо бренди

Незважаючи на збройну агресію Кремля в Україні, німецька компанія Ultimo Fashion Group планує вивести на російський ринок чотири свої бренди – Smith & Soul, Milano Italy, HeartKiss, Elisa.And.Me. Однак через негативний політичний клімат і перенасиченість ринку, перспектива успіху цих брендів виглядає сумнівною.

Про це пишуть росЗМІ. За їхніми даними, Ultimo Fashion Group через дистриб’ютора Gerry Weber може почати поставки до Росії.

Так, у липні 2024 року компанія ТОВ “ЛіМ Холдинг”, яка представляє інтереси Ultimo Fashion Group у Росії, зареєструвала домени, що відповідають назвам чотирьох німецьких брендів із портфеля Ultimo Fashion Group: Smith & Soul, Milano Italy, HeartKiss та Elisa.And.Me.

Ці дії, за словами учасників рикну, свідчать про намір компанії вийти на російський ринок, попри всі політичні ризики та економічні складнощі, пов’язані з веденням бізнесу в країні. Ultimo Fashion Group була заснована у 1999 році Томасом Енгелем та Ясіном Шафаком і стала відомою завдяки своїм якісним європейським товарам. Продукція цих брендів вже представлена у кількох країнах Європи, і тепер компанія прагне розширити свою присутність у Росії.

Варто зазначити, що товари Ultimo Fashion Group вже доступні російським споживачам через маркетплейс Wildberries та інші канали онлайн-продажів. Однак плани з офіційного постачання та просування брендів у Росії вимагають значних інвестицій.

Попри всі ці зусилля, просування нових європейських брендів у Росії залишається викликом. Ринок уже перенасичений різноманітними пропозиціями, і навіть якісним товарам стає важко виділитися без значних вкладень у рекламу та яскраве позиціонування. Ці виклики посилюються негативним сприйняттям країни на міжнародній арені через її військові дії, що впливає на імідж брендів, які наважуються працювати в Росії.

До того ж, Gerry Weber – бренд середнього цінового сегмента, вже присутній на російському ринку через 141 магазин. Однак його популярність залишається обмеженою через недостатню представленість, особливо в регіонах, де “ЛіМ Холдинг” працює через партнерів. Не завжди вдається ефективно просувати бренд, що впливає на його конкурентоспроможність. Наприкінці 2023 року компанія навіть розірвала договір комісії з дистриб’ютором Smart Casual через слабкі продажі.

Ольга Степанова

Recent Posts

Сповідь без священника. У Швейцарії церква встановила цифровий аватар Ісуса

У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…

6 години ago

Забудьте про пільги: пенсіонерів зроблять ще біднішим – за що тепер змусять заплатити

Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…

6 години ago

Грабіжницькі націнки: магазини штучно завищують ціни на основні продукти

Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…

6 години ago

Від мобілізації не втекти: дані, які важко заперечити – скільки українців ще призвуть

Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн ​​чоловіків віком від 25…

6 години ago

За американське авто можуть відібрати права: на що звернути увагу

В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…

6 години ago

Відповідь обов’язково буде: у Москві брязкають зброєю, сиплють погрозами та лякають світ Путіним

Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…

6 години ago