Categories: Бізнес

Німецький продавець одягу захотів заробляти в Росії: названо бренди

Незважаючи на збройну агресію Кремля в Україні, німецька компанія Ultimo Fashion Group планує вивести на російський ринок чотири свої бренди – Smith & Soul, Milano Italy, HeartKiss, Elisa.And.Me. Однак через негативний політичний клімат і перенасиченість ринку, перспектива успіху цих брендів виглядає сумнівною.

Про це пишуть росЗМІ. За їхніми даними, Ultimo Fashion Group через дистриб’ютора Gerry Weber може почати поставки до Росії.

Так, у липні 2024 року компанія ТОВ “ЛіМ Холдинг”, яка представляє інтереси Ultimo Fashion Group у Росії, зареєструвала домени, що відповідають назвам чотирьох німецьких брендів із портфеля Ultimo Fashion Group: Smith & Soul, Milano Italy, HeartKiss та Elisa.And.Me.

Ці дії, за словами учасників рикну, свідчать про намір компанії вийти на російський ринок, попри всі політичні ризики та економічні складнощі, пов’язані з веденням бізнесу в країні. Ultimo Fashion Group була заснована у 1999 році Томасом Енгелем та Ясіном Шафаком і стала відомою завдяки своїм якісним європейським товарам. Продукція цих брендів вже представлена у кількох країнах Європи, і тепер компанія прагне розширити свою присутність у Росії.

Варто зазначити, що товари Ultimo Fashion Group вже доступні російським споживачам через маркетплейс Wildberries та інші канали онлайн-продажів. Однак плани з офіційного постачання та просування брендів у Росії вимагають значних інвестицій.

Попри всі ці зусилля, просування нових європейських брендів у Росії залишається викликом. Ринок уже перенасичений різноманітними пропозиціями, і навіть якісним товарам стає важко виділитися без значних вкладень у рекламу та яскраве позиціонування. Ці виклики посилюються негативним сприйняттям країни на міжнародній арені через її військові дії, що впливає на імідж брендів, які наважуються працювати в Росії.

До того ж, Gerry Weber – бренд середнього цінового сегмента, вже присутній на російському ринку через 141 магазин. Однак його популярність залишається обмеженою через недостатню представленість, особливо в регіонах, де “ЛіМ Холдинг” працює через партнерів. Не завжди вдається ефективно просувати бренд, що впливає на його конкурентоспроможність. Наприкінці 2023 року компанія навіть розірвала договір комісії з дистриб’ютором Smart Casual через слабкі продажі.

Ольга Степанова

Recent Posts

Жінка заснула під час автозасмаги: обличчя стало темно-зеленим

Американка Сара Трент, яка працює директоркою з маркетингу в Міссісіпі, випадково заснула під час процедури…

4 години ago

Ухилянтів будуть шукати посилено: чий статус інвалідності перевірятимуть ще раз

З січня 2025 року в Україні зміниться система встановлення інвалідності, проте додаткового перегляду статусу не…

4 години ago

Політична “лотерея” Маска: суд дозволив роздавати мільйони нерішучим виборцям

У Філадельфії, штат Пенсильванія, суддя схвалив рішення, яке дозволяє Ілону Маску виплачувати по 1 мільйон…

4 години ago

Як розпізнати перші ознаки розладів харчової поведінки

Розлади харчової поведінки (РХП) – це серйозні психічні розлади, які проявляються через надмірну тривожність щодо…

4 години ago

Науковці підтвердили “помсту” воронів: птахи пам’ятають образи до 17 років

Дослідники з’ясували, що ворони можуть тривалий час тримати образу на людей, які їм погрожували чи…

4 години ago

У паризькій електричці сталася жорстока бійка з сокирами

У Франції на вокзалі Озуа-ла-Ферр'єр сталася жорстока сутичка між групами, озброєними ножами та сокирами. Інцидент…

4 години ago