Categories: Бізнес

Німецький продавець одягу захотів заробляти в Росії: названо бренди

Незважаючи на збройну агресію Кремля в Україні, німецька компанія Ultimo Fashion Group планує вивести на російський ринок чотири свої бренди – Smith & Soul, Milano Italy, HeartKiss, Elisa.And.Me. Однак через негативний політичний клімат і перенасиченість ринку, перспектива успіху цих брендів виглядає сумнівною.

Про це пишуть росЗМІ. За їхніми даними, Ultimo Fashion Group через дистриб’ютора Gerry Weber може почати поставки до Росії.

Так, у липні 2024 року компанія ТОВ “ЛіМ Холдинг”, яка представляє інтереси Ultimo Fashion Group у Росії, зареєструвала домени, що відповідають назвам чотирьох німецьких брендів із портфеля Ultimo Fashion Group: Smith & Soul, Milano Italy, HeartKiss та Elisa.And.Me.

Ці дії, за словами учасників рикну, свідчать про намір компанії вийти на російський ринок, попри всі політичні ризики та економічні складнощі, пов’язані з веденням бізнесу в країні. Ultimo Fashion Group була заснована у 1999 році Томасом Енгелем та Ясіном Шафаком і стала відомою завдяки своїм якісним європейським товарам. Продукція цих брендів вже представлена у кількох країнах Європи, і тепер компанія прагне розширити свою присутність у Росії.

Варто зазначити, що товари Ultimo Fashion Group вже доступні російським споживачам через маркетплейс Wildberries та інші канали онлайн-продажів. Однак плани з офіційного постачання та просування брендів у Росії вимагають значних інвестицій.

Попри всі ці зусилля, просування нових європейських брендів у Росії залишається викликом. Ринок уже перенасичений різноманітними пропозиціями, і навіть якісним товарам стає важко виділитися без значних вкладень у рекламу та яскраве позиціонування. Ці виклики посилюються негативним сприйняттям країни на міжнародній арені через її військові дії, що впливає на імідж брендів, які наважуються працювати в Росії.

До того ж, Gerry Weber – бренд середнього цінового сегмента, вже присутній на російському ринку через 141 магазин. Однак його популярність залишається обмеженою через недостатню представленість, особливо в регіонах, де “ЛіМ Холдинг” працює через партнерів. Не завжди вдається ефективно просувати бренд, що впливає на його конкурентоспроможність. Наприкінці 2023 року компанія навіть розірвала договір комісії з дистриб’ютором Smart Casual через слабкі продажі.

Ольга Степанова

Recent Posts

Що загрожує чоловікам за незаконний перетин кордону під час війни

В умовах воєнного стану в Україні військовозобов'язаним чоловікам віком від 18 до 60 років заборонено виїжджати…

4 хв. ago

У Bloomberg оцінили можливість громадянських заворушень у 20 найбільших економіках світу

США поступаються лише Туреччині та Росії серед 20 найбільших економік світу, які, ймовірно, зазнають насильницьких…

12 хв. ago

Найекстремальніша “хвиля-вбивця” в історії: гігантська стіна води досягла висоти 4 поверху (відео)

Океан покриває більшу частину поверхні планети, але все ще є найбільш маловивченим місцем на Землі.…

20 хв. ago

В Україну масово везуть китайські авто: топ-5 найпопулярніших моделей

Українці почали набагато активніше купувати автомобілі з Китаю. Протягом серпня до України ввезли з КНР понад…

28 хв. ago

“П’яні та побиті”: в “Укрзалізниці” відреагували на скандал з воєнізованими охоронцями

Близько 6-ї ранку 16 вересня в потязі працівник воєнізованої охорони "Укрзалізниці" заснув у купе провідника.…

36 хв. ago

Пенсії можуть поменшати: люди недоотримують тисячі гривень

У редакцію "На Пенсії" написав Петро Бабенко із Чернігівської області, і його обурення цілком зрозуміле. Чоловік упевнений,…

44 хв. ago