Categories: Бізнес

Німецький продавець одягу захотів заробляти в Росії: названо бренди

Незважаючи на збройну агресію Кремля в Україні, німецька компанія Ultimo Fashion Group планує вивести на російський ринок чотири свої бренди – Smith & Soul, Milano Italy, HeartKiss, Elisa.And.Me. Однак через негативний політичний клімат і перенасиченість ринку, перспектива успіху цих брендів виглядає сумнівною.

Про це пишуть росЗМІ. За їхніми даними, Ultimo Fashion Group через дистриб’ютора Gerry Weber може почати поставки до Росії.

Так, у липні 2024 року компанія ТОВ “ЛіМ Холдинг”, яка представляє інтереси Ultimo Fashion Group у Росії, зареєструвала домени, що відповідають назвам чотирьох німецьких брендів із портфеля Ultimo Fashion Group: Smith & Soul, Milano Italy, HeartKiss та Elisa.And.Me.

Ці дії, за словами учасників рикну, свідчать про намір компанії вийти на російський ринок, попри всі політичні ризики та економічні складнощі, пов’язані з веденням бізнесу в країні. Ultimo Fashion Group була заснована у 1999 році Томасом Енгелем та Ясіном Шафаком і стала відомою завдяки своїм якісним європейським товарам. Продукція цих брендів вже представлена у кількох країнах Європи, і тепер компанія прагне розширити свою присутність у Росії.

Варто зазначити, що товари Ultimo Fashion Group вже доступні російським споживачам через маркетплейс Wildberries та інші канали онлайн-продажів. Однак плани з офіційного постачання та просування брендів у Росії вимагають значних інвестицій.

Попри всі ці зусилля, просування нових європейських брендів у Росії залишається викликом. Ринок уже перенасичений різноманітними пропозиціями, і навіть якісним товарам стає важко виділитися без значних вкладень у рекламу та яскраве позиціонування. Ці виклики посилюються негативним сприйняттям країни на міжнародній арені через її військові дії, що впливає на імідж брендів, які наважуються працювати в Росії.

До того ж, Gerry Weber – бренд середнього цінового сегмента, вже присутній на російському ринку через 141 магазин. Однак його популярність залишається обмеженою через недостатню представленість, особливо в регіонах, де “ЛіМ Холдинг” працює через партнерів. Не завжди вдається ефективно просувати бренд, що впливає на його конкурентоспроможність. Наприкінці 2023 року компанія навіть розірвала договір комісії з дистриб’ютором Smart Casual через слабкі продажі.

Ольга Степанова

Recent Posts

Водіям пояснили значення загадкових цифр у правах: що обмежує код “78”

Українцям пояснили, що означає код "78" у посвідченні водія. Про це повідомила пресслужба Головного сервісного центру МВС. У…

21 секунда ago

Прийти в ТЦК і захопити з собою адвоката? Як діяти, коли анулювали бронь

Якщо у чоловіка, якого забронювало підприємство, забрали бронь, то йому потрібно перевірити статус роботодавця, звернутись до…

25 хв. ago

«Контракт 18-24»: повний перелік бригад, до яких можна долучитися

Тепер є можливість підписати контракт, обравши бригаду із Сухопутних військ, Військово-морських сил, Десантно-штурмових військ, Сил…

37 хв. ago

Нардеп Олексій Кучеренко пояснив, чому Подільський міст є символом корупції

Подільський міст у Києві можна вважати пам'ятником корупції. Під час будівництва цього об'єкта розікрали понад 153 мільйони…

1 годину ago

Мобілізація 50+: що готують ТЦК українцям передпенсійного віку

Оскільки воєнний стан залишається чинним на всій території України, загальна мобілізація триває. Усі чоловіки віком…

1 годину ago

Нанопластик із води та їжі може привести до інсульту

Нанопластик потрапляє в організм людини із їжею та водою, а не тільки з пакування. Пластик через океан…

2 години ago