Позашляховики зазвичай вважаються одними з найбільш стійких до знецінення автомобілів. Вони популярні серед покупців за комфорт, місткість і витривалість.
Однак не всі моделі однаково добре зберігають свою вартість. Деякі позашляховики втрачають значну частину своєї ціни вже за три роки володіння. У What Car з’ясували, які моделі опинилися в цьому списку, і що пропонують покупцям.
Одним із лідерів за темпами знецінення став Jeep Compass. Його гібридна система забезпечує лише невелике покращення економії палива. Попри міцну конструкцію та просторий салон, Compass поступається конкурентам у керованості та комфорті, а грубий звук двигуна не додає привабливості.
DS 7 також втрачає значну частку вартості — близько 50 тисяч доларів за три роки. Його плагін-гібридна система має достатню потужність і дозволяє проїхати 48 км без пального. Проте висока ціна і спірна якість матеріалів обмежують його популярність.
Хоча Jaguar I-Pace стрімко знецінюється, на вторинному ринку він може стати вигідною покупкою. Цей електрокар має відмінні динамічні характеристики та запас ходу до 415 км, хоча в реальних умовах він рідко досягає заявлених цифр.
MG ZS EV — невеликий електричний позашляховик із привабливим потенціалом, який пропонує до 279 миль на одному заряді. Проте його комфорт на швидкостях залишає бажати кращого, особливо у порівнянні з конкурентами.
Mazda MX-30 розчаровує обмеженим запасом ходу в 200 км, що є значно меншим, ніж у конкурентів. Хоча вона пропонує комфортну їзду та приємний інтер’єр, двері з задніми петлями знижують її практичність.
Peugeot e-2008 приваблює своєю маневреністю та миттєвим прискоренням. Попри це, модель втрачає значну частину своєї вартості, що може бути вигідно для покупців уживаних авто.
Навіть серед елітних моделей знецінення є серйозною проблемою. Зокрема, Maserati Levante втрачає значну частку ціни, хоча і пропонує потужні бензинові двигуни. Його гібридна версія, на жаль, не є справжньою альтернативою екологічним позашляховикам.
Амортизація позашляховиків залежить від багатьох факторів: технологій, якості збірки, дизайну та ринкової популярності. Зокрема, електричні та гібридні моделі часто втрачають більше, ніж традиційні бензинові чи дизельні автомобілі. Вибір позашляховика потребує ретельного аналізу не лише технічних характеристик, а й динаміки втрати вартості.
У В’єтнамі багаті вже не можуть сховатися за грошима — тепер їх змушують буквально торгуватися…
Влада столиці Норвегії ухвалила рішення про заборону одноразових стаканчиків. У Осло порахували, що щорічно використовують…
Владімір Путін продовжує лякати Україну ракетою "Орешник". Насправді диктатор знову починає розганяти міф про "унікальну…
В Україні продовжили воєнний стан і загальну мобілізацію до лютого. В цей період чоловікам у…
Набуття чинності закону 1 грудня означає, що бізнесу не доведеться перераховувати 29 та 30 листопада…
Осінь практично в усіх регіонах України закінчується плюсовою температурою. За даними Sinoptik.ua, погода на вихідні…