Позашляховики зазвичай вважаються одними з найбільш стійких до знецінення автомобілів. Вони популярні серед покупців за комфорт, місткість і витривалість.
Однак не всі моделі однаково добре зберігають свою вартість. Деякі позашляховики втрачають значну частину своєї ціни вже за три роки володіння. У What Car з’ясували, які моделі опинилися в цьому списку, і що пропонують покупцям.
Одним із лідерів за темпами знецінення став Jeep Compass. Його гібридна система забезпечує лише невелике покращення економії палива. Попри міцну конструкцію та просторий салон, Compass поступається конкурентам у керованості та комфорті, а грубий звук двигуна не додає привабливості.
DS 7 також втрачає значну частку вартості — близько 50 тисяч доларів за три роки. Його плагін-гібридна система має достатню потужність і дозволяє проїхати 48 км без пального. Проте висока ціна і спірна якість матеріалів обмежують його популярність.
Хоча Jaguar I-Pace стрімко знецінюється, на вторинному ринку він може стати вигідною покупкою. Цей електрокар має відмінні динамічні характеристики та запас ходу до 415 км, хоча в реальних умовах він рідко досягає заявлених цифр.
MG ZS EV — невеликий електричний позашляховик із привабливим потенціалом, який пропонує до 279 миль на одному заряді. Проте його комфорт на швидкостях залишає бажати кращого, особливо у порівнянні з конкурентами.
Mazda MX-30 розчаровує обмеженим запасом ходу в 200 км, що є значно меншим, ніж у конкурентів. Хоча вона пропонує комфортну їзду та приємний інтер’єр, двері з задніми петлями знижують її практичність.
Peugeot e-2008 приваблює своєю маневреністю та миттєвим прискоренням. Попри це, модель втрачає значну частину своєї вартості, що може бути вигідно для покупців уживаних авто.
Навіть серед елітних моделей знецінення є серйозною проблемою. Зокрема, Maserati Levante втрачає значну частку ціни, хоча і пропонує потужні бензинові двигуни. Його гібридна версія, на жаль, не є справжньою альтернативою екологічним позашляховикам.
Амортизація позашляховиків залежить від багатьох факторів: технологій, якості збірки, дизайну та ринкової популярності. Зокрема, електричні та гібридні моделі часто втрачають більше, ніж традиційні бензинові чи дизельні автомобілі. Вибір позашляховика потребує ретельного аналізу не лише технічних характеристик, а й динаміки втрати вартості.
На півночі Італії почали платити по 100 тисяч євро тим, хто готовий переїхати в гірські…
Мішки під очима — не просто про втому чи косметику. Це може бути сигнал про…
Студенти більше не можуть спати спокійно. У квітні ТЦК активніше перевірятимуть навчальні довідки. І якщо…
Кривава драма на Волині. У ніч проти 30 березня біля лісу в Луцькому районі невідомий…
В Україні знову повернули обов’язкові перевірки лічильників. І хто проґавить — платитиме не за себе,…
В Україні від квітня 2025-го посилюється відповідальність за спроби “вислизнути” від мобілізації. І мова вже…