Багато сучасних автомобілів мають досить велику надійність. Деякі моделі можуть проїхати десятки тисяч кілометрів без поломок. Але іноді самі водії винні в тому, що їхня машина виходить з ладу. Сьогодні ми назвемо шкідливі звички водіїв, які можуть “вбити” автомобіль.
Автомобіль має деякі індикатори, які можна спокійно ігнорувати. Але тільки не індикатор тиску оливи. Якщо він спалахнув, то потрібно якнайшвидше зупинити автомобіль і заглушити двигун.
Зазвичай сигналізатор недостатнього тиску мастила у двигуні загоряється червоним світлом при включенні запалювання та гасне після пуску силового агрегату. У тому випадку, якщо ця піктограма світиться під час роботи двигуна, то тиск у системі мастила силового агрегату недостатній. У цьому випадку потрібно перевірити рівень оливи та долити її при необхідності. Після вимкнення двигуна зачекайте хвилин п’ять. За цей час олива стіче в піддон. Після цього вимірюйте рівень мастила.
Деякі водії ігнорують контрольну лампочку низького рівня палива, яка спалахнула. І дарма. Наслідки можуть бути дуже поганими. Може вийти з ладу бензонасос, можуть бути проблеми з каталітичним нейтралізатором. Коли двигун працює на високих оборотах, а в нього перестає надходити паливна суміш, то це може викликати детонацію і ремонт.
Коли потрібно заправляти паливний бак? Досвідчені водії заїжджають на АЗС, коли у баку лишається близько 25% палива.
Немає нічого поганого в тому, щоб іноді залишати автомобіль під чохлом, але не перетворюйте це на звичку. Чому? Бо чохли затримують вологу. Укутувати автомобіль у чохол рівнозначно тому, що залишити його у сирому гаражі. Це може спричинити корозію.
Раніше чи пізніше корозія з’явиться на будь-якому автомобілі, будь то Subaru або Porsche. Якщо ви помітили невелику плямку іржі, то якнайшвидше обробіть її. Маленька пляма корозії під килимком біля сидіння водія може здатися незначною, але якщо не вжити відразу заходів, то можуть бути плачевні результати. Корозія має властивість швидко поширюватися.
Сучасні автомобілі оснащуються новими технологіями. Але жоден із них не може рухатися, наприклад, як на бензині, так і на дизельному паливі. Трапляються випадки, коли в паливний бак автомобіля заливають дизельне паливо замість бензину чи навпаки. Це може призвести до дорогого ремонту двигуна.
Якщо ви відразу помітили, що в паливний бак замість бензину залили ДП чи навпаки, то потрібно промити бак, паливну магістраль та поміняти фільтри. Якщо двигун деякий час працював на неправильному паливі, то через це йому буде потрібний ремонт.
Кожному автомобілю потрібне технічне обслуговування. Інтервали між ТО можуть бути різними у різних моделей. Уважно вивчіть Посібник з ремонту, експлуатації та технічного обслуговування вашого автомобіля. Ви дізнаєтеся, наприклад, коли потрібно міняти моторну оливу та гальмівну рідину.
У плані російської корпорації "Газпром" на 2025 рік не передбачається транзит газу в Європу через Україну.…
У Башкортостані відкрили вогонь по російському багатоцільовому літаку Ан-2, прийнявши його за український безпілотний літальний апарат.…
Колишня очільниця австрійської дипломатії Карін Кнайсль, яку свого часу прозвали "подругою Кремля", знову нагадала про…
Сенатор-республіканець із Техасу Тед Круз вибухнув критикою на адресу Джо Байдена, звинувачуючи його у навмисному…
Якщо ви планували 2025 року вступити до аспірантури, аби отримати відстрочку від мобілізації, доведеться переглянути…
Блекаути стали реальністю для багатьох українців. Але життя триває, і ми потребуємо світла, інтернету та…