Багато сучасних автомобілів мають досить велику надійність. Деякі моделі можуть проїхати десятки тисяч кілометрів без поломок. Але іноді самі водії винні в тому, що їхня машина виходить з ладу. Сьогодні ми назвемо шкідливі звички водіїв, які можуть “вбити” автомобіль.
Автомобіль має деякі індикатори, які можна спокійно ігнорувати. Але тільки не індикатор тиску оливи. Якщо він спалахнув, то потрібно якнайшвидше зупинити автомобіль і заглушити двигун.
Зазвичай сигналізатор недостатнього тиску мастила у двигуні загоряється червоним світлом при включенні запалювання та гасне після пуску силового агрегату. У тому випадку, якщо ця піктограма світиться під час роботи двигуна, то тиск у системі мастила силового агрегату недостатній. У цьому випадку потрібно перевірити рівень оливи та долити її при необхідності. Після вимкнення двигуна зачекайте хвилин п’ять. За цей час олива стіче в піддон. Після цього вимірюйте рівень мастила.
Деякі водії ігнорують контрольну лампочку низького рівня палива, яка спалахнула. І дарма. Наслідки можуть бути дуже поганими. Може вийти з ладу бензонасос, можуть бути проблеми з каталітичним нейтралізатором. Коли двигун працює на високих оборотах, а в нього перестає надходити паливна суміш, то це може викликати детонацію і ремонт.
Коли потрібно заправляти паливний бак? Досвідчені водії заїжджають на АЗС, коли у баку лишається близько 25% палива.
Немає нічого поганого в тому, щоб іноді залишати автомобіль під чохлом, але не перетворюйте це на звичку. Чому? Бо чохли затримують вологу. Укутувати автомобіль у чохол рівнозначно тому, що залишити його у сирому гаражі. Це може спричинити корозію.
Раніше чи пізніше корозія з’явиться на будь-якому автомобілі, будь то Subaru або Porsche. Якщо ви помітили невелику плямку іржі, то якнайшвидше обробіть її. Маленька пляма корозії під килимком біля сидіння водія може здатися незначною, але якщо не вжити відразу заходів, то можуть бути плачевні результати. Корозія має властивість швидко поширюватися.
Сучасні автомобілі оснащуються новими технологіями. Але жоден із них не може рухатися, наприклад, як на бензині, так і на дизельному паливі. Трапляються випадки, коли в паливний бак автомобіля заливають дизельне паливо замість бензину чи навпаки. Це може призвести до дорогого ремонту двигуна.
Якщо ви відразу помітили, що в паливний бак замість бензину залили ДП чи навпаки, то потрібно промити бак, паливну магістраль та поміняти фільтри. Якщо двигун деякий час працював на неправильному паливі, то через це йому буде потрібний ремонт.
Кожному автомобілю потрібне технічне обслуговування. Інтервали між ТО можуть бути різними у різних моделей. Уважно вивчіть Посібник з ремонту, експлуатації та технічного обслуговування вашого автомобіля. Ви дізнаєтеся, наприклад, коли потрібно міняти моторну оливу та гальмівну рідину.
Обсяг готівкової іноземної валюти, яку банки ввезли в Україну в жовтні 2024 року, становив 1,684…
Парламентська асамблея НАТО закликала уряди країн-членів надати Україні ракети середньої дальності. Йдеться про балістичні ракети дальністю 1000-5500…
Зима 2025 обіцяє бути стильною і затишною завдяки актуальним моделям пуховиків, які поєднують комфорт, функціональність…
Президент США Джо Байден провів прощальну вечерю на вихідних, щоб подякувати гостям перед тим, як покине…
Кілька місяців тому частину мосту через річку Рамганга, що в Індії, змило повінню. Будівельна компанія…
В Україні визначили середню ціну вживаних автомобілів по регіонах і знайшли найдешевші машини на вторинному ринку. І…