Categories: Авто

Чому не можна викручувати кермо до упору: одиниці водіїв знають

У більшості сучасних автомобілів для полегшення керування транспортним засобом встановлено гідропідсилювачі керма. Незважаючи на їхню величезну користь, все ж у цього пристрою є певні недоліки. Можна чи не можна викручувати кермо до упору – розповімо в матеріалі.

Чому не можна повертати кермо до упору – головна причина

Як уже зазначалося, завдяки гідропідсилювачу керма автомобілем легше управляти. Основні переваги, які він надає:

  • Зменшується число обертань керма з одного крайнього положення до іншого.
  • Значно поліпшується відгук машини, а також її маневреність.
  • Руки водія під час повертання практично не напружуються руки.

Попри всі плюси гідропідсилювача, під час його використання є суворі протипоказання. Власне, в ньому і полягає відповідь на питання про те, чи можна викручувати кермо до упору. Головною причиною поломки пристрою часто бувають неправильні дії автомобілістів під час паркування. У своєму бажанні розвернутися швидше вони починають обертати “баранку” до упору, та ще й утримувати її силою в граничному положенні. Усе це зрештою з часом призводить до вельми нехороших наслідків. Тому надамо просте пояснення, чому не можна викручувати кермо до упору.

Під час роботи системи для управління автомобільним кермом у ній підвищується рівень тиску через циркуляцію спеціальної рідини. Коли повертається кермо, вона здійснює тиск на поршень, змушуючи рухатися рульову рейку. Якщо ж “баранку” викручують до крайнього положення, а потім силою довго утримують у ньому, у системі гідропідсилювача сильно зростає рівень тиску. Через це створюється надмірне навантаження на всі вузли гідропідсилювача. Насамперед виникає великий ризик для сполучних патрубків, особливо якщо вони вже зношені або мають брак.

У такій ситуації наявність перепускних клапанів для стравлювання надлишкового тиску не виручить: з’єднувальні шланги з великою вірогідністю розірвуться або ж злетять з хомутів. Як результат – поломка і недешевий ремонт.

Щоб такі проблеми не виникли, не потрібно тримати кермо в крайніх положеннях довгий час. Автомеханіки рекомендують під час маневрів злегка повертати “баранку” в інший бік, таким чином зменшуючи тиск у системі.

Часто водії ставлять запитання щодо того, чи можна викручувати кермо до упору з електропідсилювачем. У цьому разі це робити також не рекомендується за винятком ситуацій, коли ввімкнено двигун автомобіля.

Тепер, коли розібралися, чому не можна крутити кермо до упору, потрібно згадати ще про один важливий момент. Вкрай небажано обертати кермо тоді, коли машина стоїть на місці через те, що підвищується навантаження на механізм рульової тяги, а крім того відбувається додаткове зношування шин.

Романчук Микола

Recent Posts

Путін оголосив про “повне звільнення” Курської області від ЗСУ

У Росії відзвітували про "повне звільнення" Курської області від Збройних сил України. Як зазначили в…

6 хв. ago

Потужний вибух у порту Бендер-Аббас: землю буквально затрясло

В іранському порту Бендер-Аббас стався потужний вибух, який сколихнув землю та спричинив значні руйнування. Очевидці повідомляють…

14 хв. ago

Бусифікації в Україні — міф: президент зробив важливу заяву

Президент України Володимир Зеленський спростував міфи про масову примусову мобілізацію та запевнив, що більшість українських…

25 хв. ago

Українців поставили перед фактом: платіжки за воду збільшаться більш ніж удвічі

Вартість централізованого водопостачання та водовідведення може збільшитися більш ніж двічі. Значне подорожчання послуг може статися…

34 хв. ago

Чверть мільйона абітурієнтів і тестування по всьому світу: вступна кампанія в українські виші б’є рекорди

Вступна кампанія 2025 року обіцяє бути масштабною: Міністерство освіти і науки України очікує близько 250…

42 хв. ago

Хто має стати на військовий облік у квітні 2025 року

У квітні 2025 року в Україні на військовий облік мають стати всі хлопці, яким виповнилося або буде…

49 хв. ago