Categories: Авто

Чому не можна викручувати кермо до упору: одиниці водіїв знають

У більшості сучасних автомобілів для полегшення керування транспортним засобом встановлено гідропідсилювачі керма. Незважаючи на їхню величезну користь, все ж у цього пристрою є певні недоліки. Можна чи не можна викручувати кермо до упору – розповімо в матеріалі.

Чому не можна повертати кермо до упору – головна причина

Як уже зазначалося, завдяки гідропідсилювачу керма автомобілем легше управляти. Основні переваги, які він надає:

  • Зменшується число обертань керма з одного крайнього положення до іншого.
  • Значно поліпшується відгук машини, а також її маневреність.
  • Руки водія під час повертання практично не напружуються руки.

Попри всі плюси гідропідсилювача, під час його використання є суворі протипоказання. Власне, в ньому і полягає відповідь на питання про те, чи можна викручувати кермо до упору. Головною причиною поломки пристрою часто бувають неправильні дії автомобілістів під час паркування. У своєму бажанні розвернутися швидше вони починають обертати “баранку” до упору, та ще й утримувати її силою в граничному положенні. Усе це зрештою з часом призводить до вельми нехороших наслідків. Тому надамо просте пояснення, чому не можна викручувати кермо до упору.

Під час роботи системи для управління автомобільним кермом у ній підвищується рівень тиску через циркуляцію спеціальної рідини. Коли повертається кермо, вона здійснює тиск на поршень, змушуючи рухатися рульову рейку. Якщо ж “баранку” викручують до крайнього положення, а потім силою довго утримують у ньому, у системі гідропідсилювача сильно зростає рівень тиску. Через це створюється надмірне навантаження на всі вузли гідропідсилювача. Насамперед виникає великий ризик для сполучних патрубків, особливо якщо вони вже зношені або мають брак.

У такій ситуації наявність перепускних клапанів для стравлювання надлишкового тиску не виручить: з’єднувальні шланги з великою вірогідністю розірвуться або ж злетять з хомутів. Як результат – поломка і недешевий ремонт.

Щоб такі проблеми не виникли, не потрібно тримати кермо в крайніх положеннях довгий час. Автомеханіки рекомендують під час маневрів злегка повертати “баранку” в інший бік, таким чином зменшуючи тиск у системі.

Часто водії ставлять запитання щодо того, чи можна викручувати кермо до упору з електропідсилювачем. У цьому разі це робити також не рекомендується за винятком ситуацій, коли ввімкнено двигун автомобіля.

Тепер, коли розібралися, чому не можна крутити кермо до упору, потрібно згадати ще про один важливий момент. Вкрай небажано обертати кермо тоді, коли машина стоїть на місці через те, що підвищується навантаження на механізм рульової тяги, а крім того відбувається додаткове зношування шин.

Романчук Микола

Recent Posts

Щоб не платила за оренду: батьки звели для доньки маленький будиночок у саду

Батьки Пенні Вілбі з Великої Британії звели для неї маленький будиночок у своєму саду. Це…

3 години ago

Дослідження показало, що забирає рік твого життя: відповідь шокує

Згідно з результатами нового дослідження, середній користувач стрімінгових сервісів проводить 110 годин на рік, просто…

3 години ago

Єлизавета II любила вино, а у Чарльза інші переваги: які напої п’ють члени королівської родини на Різдво

Класикою різдвяного столу королівської сім'ї вважається індичка та різдвяний пудинг. А якому ж напою надають…

3 години ago

Чому порушення ТЦК залишаються безкарними: адвокати дали пояснення

Порушення закону працівниками ТЦК – це не новина, але реальні покарання для них трапляються рідко.…

3 години ago

До Росії ввезли 28 іноземних літаків в обхід санкцій: ЗМІ викрили кілька схем

Попри міжнародні санкції, Росія продовжує отримувати іноземні літаки. Робить вона це через треті країни. Повідомляє 24…

4 години ago

Всі платежі зависнуть: коли казначейство йде на свята

У період новорічних свят Держказначейство працюватиме за зміненим графіком, а з 31 грудня по 2…

4 години ago