За офіційними даними “Укравтопрому”, українці витратили на придбання нових легкових авто майже 15 мільярдів гривень. Це на 45% більше, ніж за аналогічний період минулого року, і на 28% більше, ніж у липні цього року.
Левову частку суми витрачено на автомобілі п’яти провідних брендів. Лідером серед них стала німецька преміальна марка BMW, яка заробила понад 2,149 мільярда гривень. TOYOTA опинилася буквально на крок позаду, з результатом у 2,142 мільярда гривень.
MERCEDES-BENZ, який посів третю сходинку, також не залишився без уваги покупців – 1,2 мільярда гривень пішло на придбання авто цієї марки. Четверте місце зайняв VOLKSWAGEN з витратами на рівні 948 мільйонів гривень, а п’ятірку лідерів замкнула AUDI, яка заробила 752 мільйони гривень.
Хоча преміум-клас залишається фаворитом українського ринку, автомобілі інших марок також користувалися популярністю. До десятки найпопулярніших у серпні увійшли SKODA, LAND ROVER, RENAULT, LEXUS і NISSAN. Це свідчить про те, що українці все ще готові інвестувати у якісні автомобілі, як преміум-, так і середнього класу.
Загалом за 2024 рік українці вже витратили на нові легкові автомобілі 82,4 мільярда гривень, що на 23% більше порівняно з минулим роком.
Перемога Дональда Трампа на виборах у США та відправлення солдатів КНДР до РФ змінили думку Джо Байдена…
Коронація Чарльза III у травні 2023 року коштувала британським платникам податків щонайменше 86 млн євро.…
Російське командування надає перевагу швидкому набору новобранців замість їх якісної підготовки. Це ж стосується і…
Водіям розповіли, що означає новий знак у Австрії – білі кола на дорозі. Про це повідомив Telegrafi. В…
В Україні можуть заборонити "небажані" дзвінки на мобільні телефони. Законопроект прийнятий у першому читанні. Як передає "Хвиля", про…
Американський мільярдер Ілон Маск розповів, яке важливе запитання він ставить під час кожної співбесіди, щоб…