За офіційними даними “Укравтопрому”, українці витратили на придбання нових легкових авто майже 15 мільярдів гривень. Це на 45% більше, ніж за аналогічний період минулого року, і на 28% більше, ніж у липні цього року.
Левову частку суми витрачено на автомобілі п’яти провідних брендів. Лідером серед них стала німецька преміальна марка BMW, яка заробила понад 2,149 мільярда гривень. TOYOTA опинилася буквально на крок позаду, з результатом у 2,142 мільярда гривень.
MERCEDES-BENZ, який посів третю сходинку, також не залишився без уваги покупців – 1,2 мільярда гривень пішло на придбання авто цієї марки. Четверте місце зайняв VOLKSWAGEN з витратами на рівні 948 мільйонів гривень, а п’ятірку лідерів замкнула AUDI, яка заробила 752 мільйони гривень.
Хоча преміум-клас залишається фаворитом українського ринку, автомобілі інших марок також користувалися популярністю. До десятки найпопулярніших у серпні увійшли SKODA, LAND ROVER, RENAULT, LEXUS і NISSAN. Це свідчить про те, що українці все ще готові інвестувати у якісні автомобілі, як преміум-, так і середнього класу.
Загалом за 2024 рік українці вже витратили на нові легкові автомобілі 82,4 мільярда гривень, що на 23% більше порівняно з минулим роком.
Через війну, яку розпочала РФ, в Україні триває загальна мобілізація та воєнний стан. В цей час повістки…
Міністерство внутрішніх справ України попередило громадян про нову схему шахрайства, пов'язану з підготовкою до зимового…
Міністерство оборони готує нову реформу для призовників. У відомстві планують ввести електронний кабінет, ліквідувати комісії та скасувати…
У Кропивницькому компанія «Екостайл», що займається вивезенням сміття, припинила обслуговувати контейнерний майданчик на вулиці Полтавській, 28…
Наша планета є домівкою для величезної кількості живих істот: деякі з них здатні мирно ділити…
Наша планета є домівкою для величезної кількості живих істот: деякі з них заворожують, інші розчулюють, а…