За офіційними даними “Укравтопрому”, українці витратили на придбання нових легкових авто майже 15 мільярдів гривень. Це на 45% більше, ніж за аналогічний період минулого року, і на 28% більше, ніж у липні цього року.
Левову частку суми витрачено на автомобілі п’яти провідних брендів. Лідером серед них стала німецька преміальна марка BMW, яка заробила понад 2,149 мільярда гривень. TOYOTA опинилася буквально на крок позаду, з результатом у 2,142 мільярда гривень.
MERCEDES-BENZ, який посів третю сходинку, також не залишився без уваги покупців – 1,2 мільярда гривень пішло на придбання авто цієї марки. Четверте місце зайняв VOLKSWAGEN з витратами на рівні 948 мільйонів гривень, а п’ятірку лідерів замкнула AUDI, яка заробила 752 мільйони гривень.
Хоча преміум-клас залишається фаворитом українського ринку, автомобілі інших марок також користувалися популярністю. До десятки найпопулярніших у серпні увійшли SKODA, LAND ROVER, RENAULT, LEXUS і NISSAN. Це свідчить про те, що українці все ще готові інвестувати у якісні автомобілі, як преміум-, так і середнього класу.
Загалом за 2024 рік українці вже витратили на нові легкові автомобілі 82,4 мільярда гривень, що на 23% більше порівняно з минулим роком.
На півночі Італії почали платити по 100 тисяч євро тим, хто готовий переїхати в гірські…
Мішки під очима — не просто про втому чи косметику. Це може бути сигнал про…
Студенти більше не можуть спати спокійно. У квітні ТЦК активніше перевірятимуть навчальні довідки. І якщо…
Кривава драма на Волині. У ніч проти 30 березня біля лісу в Луцькому районі невідомий…
В Україні знову повернули обов’язкові перевірки лічильників. І хто проґавить — платитиме не за себе,…
В Україні від квітня 2025-го посилюється відповідальність за спроби “вислизнути” від мобілізації. І мова вже…