За офіційними даними “Укравтопрому”, українці витратили на придбання нових легкових авто майже 15 мільярдів гривень. Це на 45% більше, ніж за аналогічний період минулого року, і на 28% більше, ніж у липні цього року.
Левову частку суми витрачено на автомобілі п’яти провідних брендів. Лідером серед них стала німецька преміальна марка BMW, яка заробила понад 2,149 мільярда гривень. TOYOTA опинилася буквально на крок позаду, з результатом у 2,142 мільярда гривень.
MERCEDES-BENZ, який посів третю сходинку, також не залишився без уваги покупців – 1,2 мільярда гривень пішло на придбання авто цієї марки. Четверте місце зайняв VOLKSWAGEN з витратами на рівні 948 мільйонів гривень, а п’ятірку лідерів замкнула AUDI, яка заробила 752 мільйони гривень.
Хоча преміум-клас залишається фаворитом українського ринку, автомобілі інших марок також користувалися популярністю. До десятки найпопулярніших у серпні увійшли SKODA, LAND ROVER, RENAULT, LEXUS і NISSAN. Це свідчить про те, що українці все ще готові інвестувати у якісні автомобілі, як преміум-, так і середнього класу.
Загалом за 2024 рік українці вже витратили на нові легкові автомобілі 82,4 мільярда гривень, що на 23% більше порівняно з минулим роком.
У Європі стартують різдвяні ярмарки — казкові локації, які щороку приваблюють мільйони туристів. Глінтвейн, ароматний…
Деякі українські монети можна продати за десятки тисяч гривень через їхні колекційні особливості. Наприклад, майже…
Коли комусь подобаються мистецькі вироби, а комусь ні – це цілком нормально. Однак якщо більшість…
Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду залишила під вартою скандальну керівницю Хмельницького обласного центру медико-соціальної експертизи Тетяну Крупу.…
Міністр оборон ФРН Борис Пісторіус вирішив не висувати свою кандидатуру на посаду федерального канцлера на…
Видалити собі здорові зуби заради краси – звучить як сценарій фільму жахів? А ось давні…