З початку 2024 року українці витратили більше 93 мільярдів гривень на придбання нових легкових авто, що на 21% більше порівняно з минулим роком. Цей сплеск витрат став новим показником активності на ринку, де особливо виділяються п’ять автомобільних марок. Такі дані наводить Укравтопром.
Якщо говорити про лідерів, то ТОЙОТА впевнено закріпилася на першому місці, привертаючи увагу покупців і на суму майже 14 мільярдів гривень. Преміальні бренди з Німеччини — BMW і MERCEDES-BENZ — також не залишилися осторонь: українці витратили на нові BMW 12,3 мільярда гривень, а на автомобілі MERCEDES — майже 7 мільярдів.
Серед більш доступних марок у ТОП-5, четверте місце займає VOLKSWAGEN, чий показник продажів склав 6,6 мільярда гривень. П’ятірку лідерів замикає RENAULT з обсягом продажів 4,7 мільярда гривень. Ці марки продовжують займати стійкі позиції завдяки своїй репутації та доступності для різних категорій покупців.
Україна планує підвищити вимоги до мінімального статутного капіталу банків до 5 мільйонів євро, що створює ризики для 10 банків.…
Наразі ТЦК в Україні змушені проводити мобілізацію через рейди та "бусифікацію", однак в майбутньому можливі…
Суд відпустив на особисті поруки народного депутата, якого звинуватили у незаконному збагаченні. Очевидно, йдеться про…
Опозиційна партія Угорщини Тиса обігнала партію влади Фідес прем'єр-міністра країни Віктора Орбана серед виборців, які вже вирішили…
За попередніми даними службового розслідування, високий відсоток прокурорів, які мають статус особи з інвалідністю, виявлено…
Німецька поліція зробила неймовірне відкриття під час рейду до піцерії в місті Дюссельдорф з позицією…