З початку 2024 року українці витратили більше 93 мільярдів гривень на придбання нових легкових авто, що на 21% більше порівняно з минулим роком. Цей сплеск витрат став новим показником активності на ринку, де особливо виділяються п’ять автомобільних марок. Такі дані наводить Укравтопром.
Якщо говорити про лідерів, то ТОЙОТА впевнено закріпилася на першому місці, привертаючи увагу покупців і на суму майже 14 мільярдів гривень. Преміальні бренди з Німеччини — BMW і MERCEDES-BENZ — також не залишилися осторонь: українці витратили на нові BMW 12,3 мільярда гривень, а на автомобілі MERCEDES — майже 7 мільярдів.
Серед більш доступних марок у ТОП-5, четверте місце займає VOLKSWAGEN, чий показник продажів склав 6,6 мільярда гривень. П’ятірку лідерів замикає RENAULT з обсягом продажів 4,7 мільярда гривень. Ці марки продовжують займати стійкі позиції завдяки своїй репутації та доступності для різних категорій покупців.
Фахівці Міланського політехнічного університету виявили численні підземні ходи, розташовані під замком Сфорца. Про це повідомляє університет на своєму…
Безпека на дорозі - це не тільки дотримання правил дорожнього руху, а й контроль над…
17 січня в активній області 3964 стався потужний сонячний спалах магнітудою M7.4. Він почався о 13:24 UTC…
Експерти автомобільної індустрії назвали найкращі новинки 2025 року. Ці автомобілі з досить великого списку дійсно найкращі…
Компанія Дональда Трампа завершує роботу над пакетом жорстких указів з питань імміграції. Очікується, що їх…
Заступник начальника РТЦК та СП Лариса Козак нещодавно на прес-конференції наголосила на важливості виконання повістки…