З початку 2024 року українці витратили більше 93 мільярдів гривень на придбання нових легкових авто, що на 21% більше порівняно з минулим роком. Цей сплеск витрат став новим показником активності на ринку, де особливо виділяються п’ять автомобільних марок. Такі дані наводить Укравтопром.
Якщо говорити про лідерів, то ТОЙОТА впевнено закріпилася на першому місці, привертаючи увагу покупців і на суму майже 14 мільярдів гривень. Преміальні бренди з Німеччини — BMW і MERCEDES-BENZ — також не залишилися осторонь: українці витратили на нові BMW 12,3 мільярда гривень, а на автомобілі MERCEDES — майже 7 мільярдів.
Серед більш доступних марок у ТОП-5, четверте місце займає VOLKSWAGEN, чий показник продажів склав 6,6 мільярда гривень. П’ятірку лідерів замикає RENAULT з обсягом продажів 4,7 мільярда гривень. Ці марки продовжують займати стійкі позиції завдяки своїй репутації та доступності для різних категорій покупців.
У самому серці арктичної тундри, на острові Шпіцберген, розташоване Всесвітнє насіннєсховище, яке часто називають "бункером…
Літо 2025 року може розпочатися раніше, ніж за календарем, а погода буде контрастною – із…
Сумки, флешки, вологі серветки, іграшки, самокат, засоби гігієни, ганчір'я знаходять комунальники у каналізаційних трубах Кропивницького. Інколи,…
Міністерство оборони України запускає нову послугу для військовозобов'язаних громадян – можливість сплачувати штрафи від ТЦК…
Залишки коштів на рахунках російського казначейства швидко скорочуються вже кілька місяців. При цьому подібна картина…
Народна депутатка Мар'яна Безугла розкритикувала рішення президента Вололдимира Зеленського щодо призначення Андрія Гнатова начальником Генерального штабу Збройних…