З початку 2024 року українці витратили більше 93 мільярдів гривень на придбання нових легкових авто, що на 21% більше порівняно з минулим роком. Цей сплеск витрат став новим показником активності на ринку, де особливо виділяються п’ять автомобільних марок. Такі дані наводить Укравтопром.
Якщо говорити про лідерів, то ТОЙОТА впевнено закріпилася на першому місці, привертаючи увагу покупців і на суму майже 14 мільярдів гривень. Преміальні бренди з Німеччини — BMW і MERCEDES-BENZ — також не залишилися осторонь: українці витратили на нові BMW 12,3 мільярда гривень, а на автомобілі MERCEDES — майже 7 мільярдів.
Серед більш доступних марок у ТОП-5, четверте місце займає VOLKSWAGEN, чий показник продажів склав 6,6 мільярда гривень. П’ятірку лідерів замикає RENAULT з обсягом продажів 4,7 мільярда гривень. Ці марки продовжують займати стійкі позиції завдяки своїй репутації та доступності для різних категорій покупців.
У Європі стартують різдвяні ярмарки — казкові локації, які щороку приваблюють мільйони туристів. Глінтвейн, ароматний…
Деякі українські монети можна продати за десятки тисяч гривень через їхні колекційні особливості. Наприклад, майже…
Коли комусь подобаються мистецькі вироби, а комусь ні – це цілком нормально. Однак якщо більшість…
Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду залишила під вартою скандальну керівницю Хмельницького обласного центру медико-соціальної експертизи Тетяну Крупу.…
Міністр оборон ФРН Борис Пісторіус вирішив не висувати свою кандидатуру на посаду федерального канцлера на…
Видалити собі здорові зуби заради краси – звучить як сценарій фільму жахів? А ось давні…