З початку 2024 року українці витратили більше 93 мільярдів гривень на придбання нових легкових авто, що на 21% більше порівняно з минулим роком. Цей сплеск витрат став новим показником активності на ринку, де особливо виділяються п’ять автомобільних марок. Такі дані наводить Укравтопром.
Якщо говорити про лідерів, то ТОЙОТА впевнено закріпилася на першому місці, привертаючи увагу покупців і на суму майже 14 мільярдів гривень. Преміальні бренди з Німеччини — BMW і MERCEDES-BENZ — також не залишилися осторонь: українці витратили на нові BMW 12,3 мільярда гривень, а на автомобілі MERCEDES — майже 7 мільярдів.
Серед більш доступних марок у ТОП-5, четверте місце займає VOLKSWAGEN, чий показник продажів склав 6,6 мільярда гривень. П’ятірку лідерів замикає RENAULT з обсягом продажів 4,7 мільярда гривень. Ці марки продовжують займати стійкі позиції завдяки своїй репутації та доступності для різних категорій покупців.
У столиці Туреччини стався теракт. Про це повідомив очільник МВС Алі Ерлікая у соцмережі Х, а також повідомляють турецькі ЗМІ. «Терористична атака…
У Тернополі днями відбулося чергове затримання військовослужбовця. Просто у дворі церкви у центрі міста нібито на гарячому,…
Більше ніж 50% від усього виробництва їжі у світі може опинитися на межі краху протягом…
Іванка Трамп і її 13-річна донька Арабелла днями відвідали концерт Тейлор Свіфт в ході її Eras Tour…
Мандрівники визначили найдоброзичливіше місто у Європі. Цікаво, що воно складається з 14 невеликих островів на…
Курс євро може впасти на 10%, що передбачає падіння нижче 1 долара. За прогнозом Goldman…