Експлуатація авто з мінімальною кількістю пального в баку та індикатором, що горить, на приладовій панелі може обернутися серйозними проблемами та недешевим ремонтом.
Їздити із напівпорожнім баком небезпечно не лише з тієї причини, що можна зупинитись посеред дороги далеко від АЗС. Також це загрожує пошкодженням паливного насоса, оскільки при низькому рівні пального цей елемент працює в умовах підвищеного навантаження, що призводить до його перегрівання та виходу з ладу, пише Motor Media Review.
Крім того, на дні бензобаку часто накопичуються осад та бруд, які за низького рівня палива потрапляють у систему його подачі. Хоча паливні фільтри і запобігають попаданню великих частинок у силовий агрегат, регулярна їзда на напівпорожньому баку може призвести до засмічення фільтрів та форсунок, а також погіршення роботи двигуна та зниження його продуктивності.
Щоб уникнути таких проблем, водіям радять завжди тримати рівень пального вище чверті бака і планувати заправку свого залізного коня заздалегідь. Це дозволить автовласнику уникнути непотрібних витрат та продовжити термін служби авто.
Російський політтехнолог Аббас Галлямов пояснив, чому на фронті в Україні непропорційно багато представників національних республік…
В Одесі планують створити окремий департамент, який займатиметься мобілізацією, військовим обліком та координацією з ТЦК.…
Українські пенсіонери у 2025 році можуть зіштовхнутися з новим фінансовим викликом. Пенсійний фонд України оприлюднив…
Шоколад — один із найпопулярніших смаколиків, та не всі його види однаково безпечні для здоров’я.…
Серед автомобілістів поширена навичка заправляти автомобілі на АЗС до повного бака. Однак для багатьох транспортних…
Національний мультипредметний тест (НМТ) у 2025 році принесе кілька важливих новацій, зокрема — для тих,…