Categories: Авто

Кросовери з пробігом, які краще не купувати: мають цілий набір “болячок”

Кросовери з пробігом не завжди можуть виправдати ваші сподівання. Тому деколи варто обережно підходити до їх вибору.

Серед популярних моделей є цілий ряд таких, що мають схильність до різноманітних проблем. Пропонуємо вашій увазі декілька моделей, на які краще не звертати увагу при покупці вживаного автомобіля.

Peugeot 3008 першого покоління

Цей кросовер, що випускався до 2016 року, мав певні проблеми з двигунами. Бензинові агрегати, зокрема популярний 1.6 EP6, були відомі своєю ненадійністю — швидким розтягуванням ланцюга ГРМ, нагаром на клапанах, перегрівами та іншими неприємностями. Навіть після модернізації ситуація з ресурсом суттєво не покращилася. Тож при пробігах понад 100 тис. км такі двигуни краще оминати.

Volkswagen Tiguan першого покоління

Серед бензинових двигунів цього кросовера, що продавався до 2017 року, легко виділити як дійсно надійні, так і проблемні варіанти. Зокрема, двигуни 1.4 та 2.0 літра страждали від швидкого зношування ланцюга ГРМ, “масложору” та чутливості до якості палива. Можна орієнтуватись на пізніші версії моделей, де виробник поступово усував ці вади.

Skoda Yeti

Базовий 1.2-літровий бензиновий двигун Skoda Yeti досить непоганий до пробігу 100 тис. км, але потім проявляє притаманні йому проблеми: швидке зношування ланцюга ГРМ, проблеми зі свічками, коксування. Більш надійним варіантом вважається 1.6-літровий атмосферник, який працює з гідромеханічним автоматом.

Nissan Qashqai другого покоління

1.2-літровий турбомотор, використаний у Росії, виявився доволі проблемним. Він страждав від блискавичного закоксовування поршневих кілець, швидкого зношування ланцюга ГРМ та високого масляного голоду. Для цієї моделі варто обирати інші двигуни, бажано перевіривши їхню історію.

Ford Kuga другого покоління

Турбовані бензинові двигуни 1.5 та 1.6 літра, поширені на цьому кросовері, мали проблеми з перегрівом, тріщинами головки блоку та іншими наслідками термонавантаження. Навіть після доопрацювань ситуація суттєво не покращилася. Тож екземпляри з такими моторами краще уникати при виборі вживаного авто.

Ольга Степанова

Recent Posts

Сповідь без священника. У Швейцарії церква встановила цифровий аватар Ісуса

У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…

2 години ago

Забудьте про пільги: пенсіонерів зроблять ще біднішим – за що тепер змусять заплатити

Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…

2 години ago

Грабіжницькі націнки: магазини штучно завищують ціни на основні продукти

Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…

2 години ago

Від мобілізації не втекти: дані, які важко заперечити – скільки українців ще призвуть

Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн ​​чоловіків віком від 25…

2 години ago

За американське авто можуть відібрати права: на що звернути увагу

В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…

3 години ago

Відповідь обов’язково буде: у Москві брязкають зброєю, сиплють погрозами та лякають світ Путіним

Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…

3 години ago