Дослідження показало, що у 2024 році найбільша кількість відкличних кампаній, пов’язаних з дефектами в автомобілях, припала на виробників недорогих машин. Зокрема, Ford виявився “лідером” цієї гонки.
Як повідомляє Motor1, з початку 2024 року Ford оголосив 41 відкличну кампанію, яка загалом торкнулася 3,7 млн автомобілів. За інформацією дослідження, наведеного американською Національною адміністрацією безпеки дорожнього руху (NHTSA), на другому місці Fiat Chrysler Automobiles (куди також входять Jeep та Dodge) з 2,6 млн машин.
Очікується, що кінця року таких автомобілів стане ще більше. Відкличні кампанії оголосили, щоб виправити різноманітні дефекти. Наприклад, у Ford Transit проблеми з кріпленням рульової колонки, а Mustang має дефектні деталі в підвісці.
Також у моделях Ford Bronco Sport та Mustang Mach-E необхідно замінити моторчики склоочисників, а бюджетний пікап Ford Maverick страждає від кількох проблем.
За даними ЗМІ, під час нещодавньої конференції Ford заявив, що витрачає багато грошей на ці питання. Лише за три місяці 2024 року автовиробник витратив понад 2,3 мільярда доларів на відкличні кампанії та пов’язане з ними гарантійне обслуговування.
Україна готується до суворої зими, але, за словами експерта з питань ЖКГ Олега Попенка, готовність…
Кажуть, що вічна молодість — це міф. Але хто сказав, що її не можна продовжити?…
Європа приваблює мільйони туристів щороку, але за мальовничими краєвидами та величними пам’ятками часто ховаються кишенькові…
Голлівудські зірки розлучилися у 2016 році після 12 років сімейного життя. У Анджеліни та Бреда шестеро…
Російський рубль знову пішов у круте піке. 23 листопада офіційний курс валюти впав до 102,5…
Україна готується до істотних змін у системі підтримки сімей з дітьми. Верховна Рада розглядає два…