Дослідження показало, що у 2024 році найбільша кількість відкличних кампаній, пов’язаних з дефектами в автомобілях, припала на виробників недорогих машин. Зокрема, Ford виявився “лідером” цієї гонки.
Як повідомляє Motor1, з початку 2024 року Ford оголосив 41 відкличну кампанію, яка загалом торкнулася 3,7 млн автомобілів. За інформацією дослідження, наведеного американською Національною адміністрацією безпеки дорожнього руху (NHTSA), на другому місці Fiat Chrysler Automobiles (куди також входять Jeep та Dodge) з 2,6 млн машин.
Очікується, що кінця року таких автомобілів стане ще більше. Відкличні кампанії оголосили, щоб виправити різноманітні дефекти. Наприклад, у Ford Transit проблеми з кріпленням рульової колонки, а Mustang має дефектні деталі в підвісці.
Також у моделях Ford Bronco Sport та Mustang Mach-E необхідно замінити моторчики склоочисників, а бюджетний пікап Ford Maverick страждає від кількох проблем.
За даними ЗМІ, під час нещодавньої конференції Ford заявив, що витрачає багато грошей на ці питання. Лише за три місяці 2024 року автовиробник витратив понад 2,3 мільярда доларів на відкличні кампанії та пов’язане з ними гарантійне обслуговування.
Публіцист Віталій Портніков відповів на питання, як усунення Путіна могло б змінити перебіг війни. На питання про…
Через пожежі в екосистемі на Київщині українська столиця посіла перше місце в світі за рівнем…
Хвиля смертоносних вибухів пейджерів та інших електронних пристроїв, які носили бойовики в Лівані, різко посилила…
В Україні триває процес загальної мобілізації, під час якого територіальні центри комплектування активно розсилають повістки…
Під час приготування пасти карбонари чи болоньєзе можна допустити деякі помилки, які зіпсують смак страви.…
Євросоюз закликав усі держави, які ратифікували Римський статут, виконувати свої зобов'язання. Зокрема йдеться про арешт…