Дослідження показало, що у 2024 році найбільша кількість відкличних кампаній, пов’язаних з дефектами в автомобілях, припала на виробників недорогих машин. Зокрема, Ford виявився “лідером” цієї гонки.
Як повідомляє Motor1, з початку 2024 року Ford оголосив 41 відкличну кампанію, яка загалом торкнулася 3,7 млн автомобілів. За інформацією дослідження, наведеного американською Національною адміністрацією безпеки дорожнього руху (NHTSA), на другому місці Fiat Chrysler Automobiles (куди також входять Jeep та Dodge) з 2,6 млн машин.
Очікується, що кінця року таких автомобілів стане ще більше. Відкличні кампанії оголосили, щоб виправити різноманітні дефекти. Наприклад, у Ford Transit проблеми з кріпленням рульової колонки, а Mustang має дефектні деталі в підвісці.
Також у моделях Ford Bronco Sport та Mustang Mach-E необхідно замінити моторчики склоочисників, а бюджетний пікап Ford Maverick страждає від кількох проблем.
За даними ЗМІ, під час нещодавньої конференції Ford заявив, що витрачає багато грошей на ці питання. Лише за три місяці 2024 року автовиробник витратив понад 2,3 мільярда доларів на відкличні кампанії та пов’язане з ними гарантійне обслуговування.
Президент України Володимир Зеленський розкритикував рішення не проводити пленарне засідання Верховної Ради через загрозу ворожого обстрілу. Народні…
Працівники Бюро економічної безпеки України викрили та ліквідували нелегальний покер-клуб, який функціонував на території одного з київських…
Станом на кінець третього кварталу 2024 року Чехія відзначає позитивні тенденції у соціально-економічній інтеграції українських…
Сухопутна частина російського угруповання, що бере участь у бойових діях проти України, становить майже 580…
Кілька західних чиновників обговорюють повернення ядерної зброї в Україну як частину обговорень щодо гарантій безпеки для країни. Це…
Зміни у правилах бронювання з 1 грудня значно зміняться, тому отримати броню буде не так все й…