Різке похолодання в Україні спричинило масові проблеми з дизельним паливом. Водії скаржаться, що дизель замерзає в баках, забиває паливні фільтри та унеможливлює експлуатацію транспорту. Виявилося, що пальне не відповідає заявленим характеристикам і не витримує навіть помірних морозів. Про це повідомив засновник логістичної групи компаній “Прайм” та експерт паливного ринку Дмитро Льоушкін.
За словами Льоушкіна, в Україну завозили дизельне паливо, розраховане на м’яку європейську зиму. Формально воно повинно витримувати до -21°C, але насправді вже при -10°C утворюється осад, який забиває паливну систему.
“Зимового дизеля немає, від слова “зовсім”. Всі були впевнені, що серйозних морозів не буде, тому постачання справжнього зимового пального навіть не планували. В результаті всі АЗС отримали проблемний дизель, який тепер замерзає прямо в баках”, – пояснює експерт.
Через паливну кризу власники АЗС екстрено шукають способи виправити ситуацію. Одні додають керосин, інші використовують дорогі антигелі, а деякі навіть змішують дизель із бензином, що може призвести до поломок двигунів.
Водії, які вже зіштовхнулися з проблемами, скаржаться на засмічення фільтрів, вихід з ладу паливних систем і неможливість завести авто вранці.
Ситуація може загостритися, якщо похолодання триватиме, а мережі АЗС не переглянуть якість пального.
На півночі Італії почали платити по 100 тисяч євро тим, хто готовий переїхати в гірські…
Мішки під очима — не просто про втому чи косметику. Це може бути сигнал про…
Студенти більше не можуть спати спокійно. У квітні ТЦК активніше перевірятимуть навчальні довідки. І якщо…
Кривава драма на Волині. У ніч проти 30 березня біля лісу в Луцькому районі невідомий…
В Україні знову повернули обов’язкові перевірки лічильників. І хто проґавить — платитиме не за себе,…
В Україні від квітня 2025-го посилюється відповідальність за спроби “вислизнути” від мобілізації. І мова вже…