Взяти напрокат автомобіль в Японії набагато вигідніше, ніж купити власний, тому відповідні каршерингові сервіси тут дуже розвинуті.
Каршерингові сервіси перевірили записи про переміщення автомобілів і виявили, що певний відсоток користувачів сервісу повертають машини, “не проїхавши жодної дистанції”. Найбільша каршерингова компанія в Японії з 1,2 мільйона зареєстрованих клієнтів Times 24 Co була стурбована таким фактом.
Щоб зрозуміти, для чого тоді користувачі орендують машини, вирішили провести опитування. Один із клієнтів розповів, що орендував автомобіль, щоб попрацювати, інший повідомив, що використав машину для тимчасового зберігання сумок та інших особистих речей. “Я орендував машину, щоб з’їсти їжу, куплену в невеликому магазині, тому що не міг знайти місця, де ще можна пообідати”, – зізнався один з учасників опитування каршерингових компаній.
Компанія NTT Docomo після опитування 400 своїх клієнтів виявила, що кожен восьмий використовує автомобілі не для поїздок. Переважна більшість респондентів розповіла, що використовують машини, щоб поспати, відпочити в них, порозмовляти телефоном з друзями, сім’єю або клієнтами з бізнесу.
За результатами опитувань виявилося, що:
З 1 липня 2025 року в Україні почнуть діяти нові стандарти якості електроживлення, згідно з якими…
У сучасному світі все більше уваги приділяється перевагам роботи стоячи для здоров'я, як альтернативи тривалому…
Українські супермаркети скоригували ціни на деякі популярні м'ясні продукти. Ще більше грошей доведеться викласти за…
Компанія Ілона Маска Neuralink імплантувала мозковий чіп уже третьому пацієнту. За словами підприємця, цього разу операцію проводив…
Власникам автомобілів доводиться постійно стикатися з безліччю проблем під час користування своєю машиною: від ремонту…
Зусилля України з мобілізації нарощуються через тиск на фронті, що триває, з особливим акцентом на…