Взяти напрокат автомобіль в Японії набагато вигідніше, ніж купити власний, тому відповідні каршерингові сервіси тут дуже розвинуті.
Каршерингові сервіси перевірили записи про переміщення автомобілів і виявили, що певний відсоток користувачів сервісу повертають машини, “не проїхавши жодної дистанції”. Найбільша каршерингова компанія в Японії з 1,2 мільйона зареєстрованих клієнтів Times 24 Co була стурбована таким фактом.
Щоб зрозуміти, для чого тоді користувачі орендують машини, вирішили провести опитування. Один із клієнтів розповів, що орендував автомобіль, щоб попрацювати, інший повідомив, що використав машину для тимчасового зберігання сумок та інших особистих речей. “Я орендував машину, щоб з’їсти їжу, куплену в невеликому магазині, тому що не міг знайти місця, де ще можна пообідати”, – зізнався один з учасників опитування каршерингових компаній.
Компанія NTT Docomo після опитування 400 своїх клієнтів виявила, що кожен восьмий використовує автомобілі не для поїздок. Переважна більшість респондентів розповіла, що використовують машини, щоб поспати, відпочити в них, порозмовляти телефоном з друзями, сім’єю або клієнтами з бізнесу.
За результатами опитувань виявилося, що:
У Головному управлінні розвідки повідомили про те, що на сьогодні Росія підтримує високий рівень виробництва…
Національний банк України ініціює масштабні зміни у правилах використання платіжних карток. Відповідний проєкт постанови вже…
Україна погодилась на припинення вогню з Росією, щоб чітко показати світові, що російський диктатор Володимир Путін…
В Україні неявка до ТЦК та СП під час мобілізації за повісткою може потягнути за…
Президент США Дональд Трамп анонсував введення 25% мит на імпортні автомобілі. Канада обіцяє відреагувати і…
У середу видання The Atlantic опублікувало більше повідомлень із скандального чату найвищих чиновників США у…