Categories: Авто

Бізнес на водійських правах. Як виглядає нова “схема” купівлі в сервісних центрах

Останні кілька років в Україні стали періодом змін і реформ з отримання водійських прав. Правила постійно вдосконалюють: машини та кабінети нашпиговані камерами відеоспостереження, а теорію можна вчити самотужки. Учні не обмежені кількістю спроб і менше бояться, що екзаменатор завалить їх на третій спробі виїзду в місто.

Та хоч би якими амбітними здавалися ці нововведення, корупціонери зуміли пристосуватися. Щоправда, в оригінальному форматі — тепер це пасивний заробіток, який у школі корупційних стартапів можна було б назвати “Як заробити 20 000 грн за 20 хвилин”.

Журналісти видання “Телеграф” поспілкувалися з декількома інструкторами, аби з’ясувати, що вигадують ділки у теперішні часи.

Секрет пасивного заробітку

За свідченням інструктора, який побажав залишитися анонімним, “рішали” біля сервісних центрів нікуди не зникли. Проте є кілька змін, що роблять їхню роботу складнішою:

  • Теоретичний іспит тепер складають лише самостійно, адже класи обладнані камерами;
  • Практичний іспит відбувається в умовах зйомки, зокрема, видно, хто саме перебуває за кермом. Інша камера направлена на ноги пасажира на передньому сидінні, аби той не натискав на педалі замість учня.

Головна відмінність у тому, що раніше треті особи натискали на педалі за учня, допомагаючи скласти іспит. А екзаменатор сидів на задньому сидінні і “не помічав” цього.

Зараз, розповідає інструктор, учень має сам сісти за кермо і натискати на педалі, володіючи хоча б мінімальними навичками водіння. Сприяння ж полягає у відсутності зауважень. Учню просто не перешкоджають і заплющують очі на помилки.

В таких умовах можна їхати хоч на першій передачі зі швидкістю 15 км/год протягом усіх 20 хвилин, що є стандартним часом для іспиту у місті. Екзаменатор може “не помічати”, чи тримає водій смугу, адже камера її не фіксує. Чи створює таке водіння аварійну ситуацію — запитання риторичне.

Ще одна цікава риса — учень не має гарантії, що складе іспит з першого разу. Інструктор пояснив, що іноді екзаменатори навіть спеціально влаштовують дві спроби, аби не викликати підозр.

Наприклад, саме така “схема” діє у горезвісному київському сервісному центрі №8042 на вулиці Мрії, 19 (раніше — Туполєва).Організовують її з допомогою матеріально зацікавлених інструкторів автошкіл. Ціна питання — до 20 тисяч гривень.

Про вигідність “бізнесу на правах” свідчить такий факт як автопарк екзаменаторів СЦ №8042: Toyota Land Cruiser Prado, BMW 5 2020р, Skoda Superb 2022р, Ауді Q7, Cadillac CTS та інші.

Ольга Степанова

Recent Posts

Нідерланди хочуть відмовитись від міграційних правил Євросоюзу

Уряд Нідерландів повідомив Єврокомісію про намір відмовитись від дотримання міграційних правил Європейського Союзу. Про це заявила Міністерка…

6 хв. ago

Вбивця здоров’я: яку популярну олію не можна використовувати для смаження

Коли справа доходить до смаження, вибір правильної олії для смаження має вирішальне значення як для…

10 хв. ago

В Україні не лишилося людей без психічних розладів, – експерт

В Українській державі на сьогодні не залишилося людей, яких би не торкнулися психічні розлади. Серія…

16 хв. ago

Експерт  розказав, чому Путін не спішить відбивати Курщину

Зараз активні бойові дії відбуваються на двох ділянках фронту – в Курській області країни-агресорки Росії та в…

23 хв. ago

12-річний хлопчик «здолав» 200-кілограмового ведмедя, щоб урятувати життя батька

У США 12-річний Оуен Бейєрман врятував свого батька Раяна під час полювання від нападу величезного…

24 хв. ago

Кейт Міддлтон повернулася до роботи після лікування від раку

Принцеса Уельська Кейт Міддлтон вперше після завершення лікування від раку повернулася до виконання своїх обов'язків. Вона провела…

35 хв. ago