Categories: Авто

Бізнес на водійських правах. Як виглядає нова “схема” купівлі в сервісних центрах

Останні кілька років в Україні стали періодом змін і реформ з отримання водійських прав. Правила постійно вдосконалюють: машини та кабінети нашпиговані камерами відеоспостереження, а теорію можна вчити самотужки. Учні не обмежені кількістю спроб і менше бояться, що екзаменатор завалить їх на третій спробі виїзду в місто.

Та хоч би якими амбітними здавалися ці нововведення, корупціонери зуміли пристосуватися. Щоправда, в оригінальному форматі — тепер це пасивний заробіток, який у школі корупційних стартапів можна було б назвати “Як заробити 20 000 грн за 20 хвилин”.

Журналісти видання “Телеграф” поспілкувалися з декількома інструкторами, аби з’ясувати, що вигадують ділки у теперішні часи.

Секрет пасивного заробітку

За свідченням інструктора, який побажав залишитися анонімним, “рішали” біля сервісних центрів нікуди не зникли. Проте є кілька змін, що роблять їхню роботу складнішою:

  • Теоретичний іспит тепер складають лише самостійно, адже класи обладнані камерами;
  • Практичний іспит відбувається в умовах зйомки, зокрема, видно, хто саме перебуває за кермом. Інша камера направлена на ноги пасажира на передньому сидінні, аби той не натискав на педалі замість учня.

Головна відмінність у тому, що раніше треті особи натискали на педалі за учня, допомагаючи скласти іспит. А екзаменатор сидів на задньому сидінні і “не помічав” цього.

Зараз, розповідає інструктор, учень має сам сісти за кермо і натискати на педалі, володіючи хоча б мінімальними навичками водіння. Сприяння ж полягає у відсутності зауважень. Учню просто не перешкоджають і заплющують очі на помилки.

В таких умовах можна їхати хоч на першій передачі зі швидкістю 15 км/год протягом усіх 20 хвилин, що є стандартним часом для іспиту у місті. Екзаменатор може “не помічати”, чи тримає водій смугу, адже камера її не фіксує. Чи створює таке водіння аварійну ситуацію — запитання риторичне.

Ще одна цікава риса — учень не має гарантії, що складе іспит з першого разу. Інструктор пояснив, що іноді екзаменатори навіть спеціально влаштовують дві спроби, аби не викликати підозр.

Наприклад, саме така “схема” діє у горезвісному київському сервісному центрі №8042 на вулиці Мрії, 19 (раніше — Туполєва).Організовують її з допомогою матеріально зацікавлених інструкторів автошкіл. Ціна питання — до 20 тисяч гривень.

Про вигідність “бізнесу на правах” свідчить такий факт як автопарк екзаменаторів СЦ №8042: Toyota Land Cruiser Prado, BMW 5 2020р, Skoda Superb 2022р, Ауді Q7, Cadillac CTS та інші.

Ольга Степанова

Recent Posts

Усіх ФОПів в Україні знову зобов’яжуть платити ЄСВ: які суми

З 2025 року ФОПи знову будуть зобов'язані сплачувати ЄСВ (єдиний соціальний внесок), що відновитьдовоєнну систему оподаткування.Мінімальний ЄСВ становитиме до…

3 хв. ago

«Укрзалізниця» підвищить тарифи вже цього року: подробиці від Forbes

«Укрзалізниця» підготувала проєкт нової тарифної реформи. Так, компанія планує підвищити вартість перевезень будівельних матеріалів на…

12 хв. ago

Чи мобілізують з поганим зором: діагнози, з якими не беруть до армії

Попри загальну мобілізацію в Україні, законодавством визначено категорії громадян, які не підлягають призову. Серед них є…

21 хв. ago

Живуть у ліжках і засмічують в унітазах: названо найнеймовірніші місця проживання щурів

У Великій Британії жінка відчула, як її торкнувся щур, коли сіла на унітаз. Про це…

30 хв. ago

Найманці ПВК “Вагнер” охороняють нового диктатора в Африці: подробиці (фото)

РФ розширює сферу впливу на Африканському континенті. Найманців ПВК "Вагнер" бачили в Малабо, столиці Екваторіальної…

41 хв. ago

Меган Маркл з’явилася на тенісному турнірі в образі за $40 тисяч

43-річна дружина принца Гаррі Меган Маркл відвідала благодійний тенісний турнір у Лос-Анджелесі, а модні оглядачі…

50 хв. ago