Categories: Авто

Бізнес на водійських правах. Як виглядає нова “схема” купівлі в сервісних центрах

Останні кілька років в Україні стали періодом змін і реформ з отримання водійських прав. Правила постійно вдосконалюють: машини та кабінети нашпиговані камерами відеоспостереження, а теорію можна вчити самотужки. Учні не обмежені кількістю спроб і менше бояться, що екзаменатор завалить їх на третій спробі виїзду в місто.

Та хоч би якими амбітними здавалися ці нововведення, корупціонери зуміли пристосуватися. Щоправда, в оригінальному форматі — тепер це пасивний заробіток, який у школі корупційних стартапів можна було б назвати “Як заробити 20 000 грн за 20 хвилин”.

Журналісти видання “Телеграф” поспілкувалися з декількома інструкторами, аби з’ясувати, що вигадують ділки у теперішні часи.

Секрет пасивного заробітку

За свідченням інструктора, який побажав залишитися анонімним, “рішали” біля сервісних центрів нікуди не зникли. Проте є кілька змін, що роблять їхню роботу складнішою:

  • Теоретичний іспит тепер складають лише самостійно, адже класи обладнані камерами;
  • Практичний іспит відбувається в умовах зйомки, зокрема, видно, хто саме перебуває за кермом. Інша камера направлена на ноги пасажира на передньому сидінні, аби той не натискав на педалі замість учня.

Головна відмінність у тому, що раніше треті особи натискали на педалі за учня, допомагаючи скласти іспит. А екзаменатор сидів на задньому сидінні і “не помічав” цього.

Зараз, розповідає інструктор, учень має сам сісти за кермо і натискати на педалі, володіючи хоча б мінімальними навичками водіння. Сприяння ж полягає у відсутності зауважень. Учню просто не перешкоджають і заплющують очі на помилки.

В таких умовах можна їхати хоч на першій передачі зі швидкістю 15 км/год протягом усіх 20 хвилин, що є стандартним часом для іспиту у місті. Екзаменатор може “не помічати”, чи тримає водій смугу, адже камера її не фіксує. Чи створює таке водіння аварійну ситуацію — запитання риторичне.

Ще одна цікава риса — учень не має гарантії, що складе іспит з першого разу. Інструктор пояснив, що іноді екзаменатори навіть спеціально влаштовують дві спроби, аби не викликати підозр.

Наприклад, саме така “схема” діє у горезвісному київському сервісному центрі №8042 на вулиці Мрії, 19 (раніше — Туполєва).Організовують її з допомогою матеріально зацікавлених інструкторів автошкіл. Ціна питання — до 20 тисяч гривень.

Про вигідність “бізнесу на правах” свідчить такий факт як автопарк екзаменаторів СЦ №8042: Toyota Land Cruiser Prado, BMW 5 2020р, Skoda Superb 2022р, Ауді Q7, Cadillac CTS та інші.

Ольга Степанова

Recent Posts

ЗМІ розповіли про штраф сина Порошенка: сума може збільшитись

Військовозобов'язаному синові народного депутата Петра Порошенка Олексію, нібито загрожує штраф через неявку за військовим порядком.…

2 хв. ago

Меркель висловила сумнів, що Україна може зберегти незалежність

Україна без підтримки США та НАТО не зможе зберегти свою незалежність після нападу Росії. Таку думку висловила колишня…

11 хв. ago

283 000 грн: в Україні британський кіт коштує, як новий автомобіль

На спеціалізованих порталах, зокрема на популярному сайті OLX, часто публікуються оголошення про продаж елітних порід тварин, що…

19 хв. ago

Штрафи для українських водіїв за радіо: кому та де загрожує покарання до 13 тис. грн

В Україні багато хто здивується, що за користування радіо у власному автомобілі можуть стягувати штрафи.…

26 хв. ago

З чим носити піджак у 2025 році: стильні “луки” від Дорофєєвої та Єфросиніної на кожен день

Піджак - це не просто класика, а один з головних трендів 2025 року. У новому…

35 хв. ago

Часу до 5 лютого: українці зобов’язані пройти ВЛК, інакше мають заплатити 17 тисяч гривень, хто має прийти

Військовозобов'язані громадяни України, які мають статус "обмежено придатних до військової служби", зобов'язані до 5 лютого…

44 хв. ago