Categories: Авто

У Німеччині назвали автомобілі, які найчастіше ламаються

Згідно з новим рейтингом надійності автомобілів TUV Reliability Report, який щорічно складає німецька організація з технічного нагляду TUV, найненадійнішим автомобілем у віці 2-3 років є Tesla Model 3.

Автомобілісти не можуть порівняти надійність електромобілів Tesla із електрокарами інших автовиробників. Справа в тому, що в США компанія Tesla вважає за краще не брати участь у рейтингах надійності JD Power. Тому TUV Reliability Report дозволяє оцінити надійність електрокарів компанії Tesla.

У поточному році Tesla Model 3 виявилася ненадійною машиною у віці 2-3 років. 14,7% електромобілів Tesla Model 3 не пройшли технічну перевірку (найбільше нарікань було до підвіски та гальм). На другому місці у цьому антирейтингу опинився Dacia Logan, у якого рівень дефектів становив 11,4%. На третьому місці Seat Alhambra – 10,3%.

У категорії автомобілів у віці 4-5 років найменш надійним виявився BMW X5/X6. У нього рівень дефектів становив 17,9%. На другому місці VW Sharan – 17,7%. На третьому місці BMW 2-Series Tourer – 17,6%.

У категорії автомобілів віком 6-7 років найменш надійним німці назвали Dacia Dokker. У нього рівень дефектів становив 25,9%. На другому місці BMW 5/6-Series – 24,8%. На третьому місці кросовер Dacia Duster із рівнем поломок 24,6%.

У категорії автомобілів у віці 8-9 років найменш надійним також виявився Dacia Dokker. У нього рівень дефектів становив 32,2%. На другому місці Fiat Punto – 28,7%. На третьому місці Dacia Logan – 29,1%.

У категорії автомобілів у віці 10-11 років найбільше поломок виявили у Renault Twingo – 36,2%, у Dacia Logan – 35,5%, а також у Renault Clio – 34,6%.

У категорії автомобілів у віці 12-13 років найбільше поломок виявили у Dacia Logan – 40,9%, Renault Twingo – 39,9%, та у Nissan Qashai – 38,8%.

Нагадаємо, в Німеччині організація TÜV кожні 24 місяці перевіряє технічний стан автомобілів старше трьох років. Перевіряються компоненти, пов’язані з безпекою та рівнем викидів шкідливих речовин. Зокрема, експерти перевіряють стан шасі, гальм, рульового управління, фар, дзеркал, ременів безпеки та багато іншого. Якщо автомобіль не пройде цей тест, то він не зможе легально їздити німецькими дорогами.

Ольга Степанова

Recent Posts

Сповідь без священника. У Швейцарії церква встановила цифровий аватар Ісуса

У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…

5 години ago

Забудьте про пільги: пенсіонерів зроблять ще біднішим – за що тепер змусять заплатити

Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…

5 години ago

Грабіжницькі націнки: магазини штучно завищують ціни на основні продукти

Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…

5 години ago

Від мобілізації не втекти: дані, які важко заперечити – скільки українців ще призвуть

Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн ​​чоловіків віком від 25…

6 години ago

За американське авто можуть відібрати права: на що звернути увагу

В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…

6 години ago

Відповідь обов’язково буде: у Москві брязкають зброєю, сиплють погрозами та лякають світ Путіним

Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…

6 години ago