Дорожні правила у більшості країн мають стандартний набір вимог – пристебнути ремінь безпеки, дотримуватися швидкісного режиму та поступатися дорогою пішоходам. Однак деякі держави ввели особливі закони, які можуть здатися незвичними, а подекуди й абсурдними.
Видання “Автопілот” зібрало 10 найдивніших автомобільних правил, які діють у різних куточках планети.
Незвичні закони, які діють за кордоном
У Франції заборонено фотографувати правоохоронців і їхні автомобілі. Це вважається порушенням закону, за яке можна отримати штраф або навіть арешт.
У Фінляндії водії таксі повинні сплачувати річний збір у 22 євро, якщо хочуть вмикати музику для пасажирів.
У Македонії п’яний пасажир не має права сидіти на передньому сидінні, оскільки він може відволікати водія від керування.
На Кіпрі їсти чи пити за кермом категорично заборонено. Закон вимагає, щоб водій завжди тримав обидві руки на кермі, а порушників карають штрафом у 90 доларів.
У Німеччині офіційно дозволено перебувати в авто оголеним, адже воно вважається приватним простором. Але є нюанс – водій зобов’язаний бути у взутті, щоб уникнути аварійної ситуації.
У італійському містечку Еболі заборонено цілуватися за кермом. Штраф за такий прояв ніжності може сягати 500 євро.
У Данії перед тим як рушити з місця, водій зобов’язаний перевірити, чи ніхто не сховався під машиною. Це правило ввели для запобігання нещасним випадкам.
У Швейцарії по неділях заборонено мити автомобілі, оскільки цей день вважається часом для відпочинку, і шум від автомийок може заважати сусідам.
На Філіппінах діє система обмеження руху авто за номерними знаками. Наприклад, якщо номер машини закінчується на 1 або 2, її власник не має права виїжджати на дороги у понеділок.
У Японії водії, які випадково оббризкають пішоходів, проїхавши через калюжу, можуть отримати штраф у 65 доларів.
Дивні, але обов’язкові правила
Хоча ці закони можуть виглядати дивно, їх порушення загрожує штрафами та іншими санкціями. Деякі з них мають логічне пояснення, тоді як інші здаються занадто суворими або навіть кумедними. Проте водіям, які подорожують за кордон, варто пам’ятати, що незнання місцевих правил не звільняє від відповідальності.
Дорожні правила у більшості країн мають стандартний набір вимог – пристебнути ремінь безпеки, дотримуватися швидкісного режиму та поступатися дорогою пішоходам. Однак деякі держави ввели особливі закони, які можуть здатися незвичними, а подекуди й абсурдними.
Видання “Автопілот” зібрало 10 найдивніших автомобільних правил, які діють у різних куточках планети.
Незвичні закони, які діють за кордоном
У Франції заборонено фотографувати правоохоронців і їхні автомобілі. Це вважається порушенням закону, за яке можна отримати штраф або навіть арешт.
У Фінляндії водії таксі повинні сплачувати річний збір у 22 євро, якщо хочуть вмикати музику для пасажирів.
У Македонії п’яний пасажир не має права сидіти на передньому сидінні, оскільки він може відволікати водія від керування.
На Кіпрі їсти чи пити за кермом категорично заборонено. Закон вимагає, щоб водій завжди тримав обидві руки на кермі, а порушників карають штрафом у 90 доларів.
У Німеччині офіційно дозволено перебувати в авто оголеним, адже воно вважається приватним простором. Але є нюанс – водій зобов’язаний бути у взутті, щоб уникнути аварійної ситуації.
У італійському містечку Еболі заборонено цілуватися за кермом. Штраф за такий прояв ніжності може сягати 500 євро.
У Данії перед тим як рушити з місця, водій зобов’язаний перевірити, чи ніхто не сховався під машиною. Це правило ввели для запобігання нещасним випадкам.
У Швейцарії по неділях заборонено мити автомобілі, оскільки цей день вважається часом для відпочинку, і шум від автомийок може заважати сусідам.
На Філіппінах діє система обмеження руху авто за номерними знаками. Наприклад, якщо номер машини закінчується на 1 або 2, її власник не має права виїжджати на дороги у понеділок.
У Японії водії, які випадково оббризкають пішоходів, проїхавши через калюжу, можуть отримати штраф у 65 доларів.
Дивні, але обов’язкові правила
Хоча ці закони можуть виглядати дивно, їх порушення загрожує штрафами та іншими санкціями. Деякі з них мають логічне пояснення, тоді як інші здаються занадто суворими або навіть кумедними. Проте водіям, які подорожують за кордон, варто пам’ятати, що незнання місцевих правил не звільняє від відповідальності.