Categories: Авто

У європейських автоконцернів почались серйозні проблеми – Bloomberg

Європейський автомобільний ринок може зіткнутися з новою хвилею закриття заводів, що стане серйозним ударом по економіці Євросоюзу. Про це пише агентство Bloomberg.

За даними Just Auto, майже третина великих заводів із виробництва легкових автомобілів у п’яти провідних автовиробників Європи – BMW, Mercedes-Benz, Stellantis, Renault та Volkswagen – торік працювали не на повну потужність. Ці заводи випускали менше половини можливого обсягу виробництва.

У матеріалі наголошується, що масове закриття заводів лише посилить побоювання щодо тривалого економічного спаду у регіоні, який уже відстає від світових конкурентів.

Додатковим фактором кризи є той факт, що щорічні продажі автомобілів в Європі залишаються приблизно на три мільйони одиниць нижчими за рівень, що передував пандемії. Це призводить до недозавантаження заводів та ставить під загрозу тисячі робочих місць. Зокрема концерн Volkswagen скасував багаторічні гарантії зайнятості для співробітників у Німеччині, що існували десятиліттями.

Якщо ситуацію не вдасться виправити, це вплине на економіку регіону, оскільки на автомобільну промисловість припадає понад 7% ВВП ЄС. Також ця галузь забезпечує понад 13 млн робочих місць.

Автозаводи відіграють ключову роль в економічному житті багатьох співтовариств, надаючи роботу не тільки своїм співробітникам, а й безлічі пов’язаних підприємств, таких як постачальники автозапчастин, транспортні компанії і навіть місцеві пекарні, які постачають хліб у заводські їдальні.

Особливо тривожною ситуація виглядає у Німеччині, де автовиробники та їхні постачальники стикаються з труднощами у переході на електромобілі. Протягом багатьох десятиліть німецькі компанії лідирували на ринку завдяки автомобілям із двигунами внутрішнього згоряння, але зараз їм складно адаптуватися до нових умов.

Нагдаємо, концерн Volkswagen,  розглядає заходи щодо скорочення витрат, що може призвести до закриття заводів та скорочення персоналу. Керівництво компанії заявило про можливе зняття мораторію на звільнення співробітників, запровадженого у 1994 році, який мав діяти до 2029 року.

За словами глави Volkswagen Олівера Блуме, необхідність таких заходів спричинена збільшенням конкуренції з боку інших компаній, які прагнуть закріпитися в Європі, а також зниженням конкурентоспроможності Німеччини. Раніше вжитих заходів, таких як дострокові виходи на пенсію з виплатами, виявилося недостатньо для досягнення цілей економії, що змушує компанію приймати радикальніші кроки.

Романчук Микола

Recent Posts

Голодний чоловік помер через заморожений бургер: що сталося

Голодний чоловік помер після того, як випадково вдарив себе ножем, намагаючись розрізати два заморожених бургери.…

4 години ago

Відома супермодель закликає всіх носити “брудні штани” заради порятунку планети (фото)

Британська супермодель і акторка Лілі Коул хоче, щоб люди перестали кидати штани, сорочки та сукні…

4 години ago

У туристичному містечку на Закарпатті воєнкоми в балаклавах відкрили вогонь по цивільних

Черговий конфлікт між цивільними та працівниками ТЦК стався на Закарпатті. Відео конфлікту опублікували місцеві телеграм-канали,…

4 години ago

В Україні подорожчає хліб: експерт пояснив причини

В Україні ціни на хліб найближчими місяцями можуть підскочити. Така тенденція пояснюється подорожчанням сировини та електроенергії. "Насамперед,…

5 години ago

Соціальні виплати хочуть припинити: у чому причина

Кабінет Міністрів оголосив, що соціальні стандарти, в тому числі прожитковий мінімум, у 2025 році залишаться…

5 години ago

Жінка чотири години боролася з величезним пітоном, який намагався її вбити – фото

У Таїланді врятували жінку після чотиригодинного нападу пітона. Про це повідомляє Metro. 64-річна Арром Арунрой після вечері…

5 години ago