Categories: Авто

У європейських автоконцернів почались серйозні проблеми – Bloomberg

Європейський автомобільний ринок може зіткнутися з новою хвилею закриття заводів, що стане серйозним ударом по економіці Євросоюзу. Про це пише агентство Bloomberg.

За даними Just Auto, майже третина великих заводів із виробництва легкових автомобілів у п’яти провідних автовиробників Європи – BMW, Mercedes-Benz, Stellantis, Renault та Volkswagen – торік працювали не на повну потужність. Ці заводи випускали менше половини можливого обсягу виробництва.

У матеріалі наголошується, що масове закриття заводів лише посилить побоювання щодо тривалого економічного спаду у регіоні, який уже відстає від світових конкурентів.

Додатковим фактором кризи є той факт, що щорічні продажі автомобілів в Європі залишаються приблизно на три мільйони одиниць нижчими за рівень, що передував пандемії. Це призводить до недозавантаження заводів та ставить під загрозу тисячі робочих місць. Зокрема концерн Volkswagen скасував багаторічні гарантії зайнятості для співробітників у Німеччині, що існували десятиліттями.

Якщо ситуацію не вдасться виправити, це вплине на економіку регіону, оскільки на автомобільну промисловість припадає понад 7% ВВП ЄС. Також ця галузь забезпечує понад 13 млн робочих місць.

Автозаводи відіграють ключову роль в економічному житті багатьох співтовариств, надаючи роботу не тільки своїм співробітникам, а й безлічі пов’язаних підприємств, таких як постачальники автозапчастин, транспортні компанії і навіть місцеві пекарні, які постачають хліб у заводські їдальні.

Особливо тривожною ситуація виглядає у Німеччині, де автовиробники та їхні постачальники стикаються з труднощами у переході на електромобілі. Протягом багатьох десятиліть німецькі компанії лідирували на ринку завдяки автомобілям із двигунами внутрішнього згоряння, але зараз їм складно адаптуватися до нових умов.

Нагдаємо, концерн Volkswagen,  розглядає заходи щодо скорочення витрат, що може призвести до закриття заводів та скорочення персоналу. Керівництво компанії заявило про можливе зняття мораторію на звільнення співробітників, запровадженого у 1994 році, який мав діяти до 2029 року.

За словами глави Volkswagen Олівера Блуме, необхідність таких заходів спричинена збільшенням конкуренції з боку інших компаній, які прагнуть закріпитися в Європі, а також зниженням конкурентоспроможності Німеччини. Раніше вжитих заходів, таких як дострокові виходи на пенсію з виплатами, виявилося недостатньо для досягнення цілей економії, що змушує компанію приймати радикальніші кроки.

Романчук Микола

Recent Posts

“Нашого чемпіона відпустили”: Зеленський зробив заяву щодо затримання Усика

Президент України Володимир Зеленський прокоментував затримання боксера Олександра Усика в аеропорту у Кракові (Польща).  "Поговорив телефоном з…

5 секунд ago

Мобілізацію до 25 років зупинять: у Раді пояснили, як саме

Верховна Рада незабаром розгляне законопроєкт, що заборонить мобілізацію колишніх обмежено придатних до 25 років. Про це сказав голова…

9 хв. ago

Повітряний бій буде програно: експерт розкритикував озброєння українських F-16

Важливою є не кількість літаків, які Україна отримала від союзників, а якість їх озброєння та обладнання, яке встановлене на…

18 хв. ago

Президент Бразилії “образився” на критику від Зеленського і зробив гучну заяву

Президент Бразилії Лула да Сілва заявив, що у війні РФ проти України він "не може…

27 хв. ago

«Різав усіх, кого бачив». У Португалії семикласник поранив ножем шістьох дітей

У місті Азамбужа, що неподалік від португальської столиці Лісабона, 12-річний учень однієї зі шкіл поранив…

35 хв. ago

Повели в кайданках: українського боксера Олександра Усика затримали в Кракові (відео)

Пізно увечері, 17 вересня, український спортсмен, перший заступник голови комітету Верховної Ради з питань молоді…

44 хв. ago