Categories: Авто

Що робити, щоб ваша стара машина не розсипалася

Володієте вживаною машиною? Тоді вам добре знайоме це відчуття: що старша машина, то швидше вона розвалюється буквально на очах. Це як доміно, але гірше – кожен невеликий збій може потягнути за собою цілу низку нових проблем, а фінансові витрати лише зростають.

Як працює це “лавиноподібне старіння”

Машини, як і всі технічні прилади, зношуються комплексно, а не окремими запчастинами. Одна старенька деталь здатна “запустити” процес зношення всіх сусідніх, і ось вам раптовий вихід з ладу всього вузла. І, звичайно ж, чим більше років автомобілю, тим більше таких підступних “порушників спокою”. Але хороша новина: ви можете тримати ситуацію під контролем, якщо будете вчасно діагностувати та усувати ці дрібниці.

Ось кілька найпоширеніших прикладів.

Кріплення і фіксатори з пластику

Вони коштують копійки, але коли втрачають еластичність і ламаються, наслідки можуть бути жахливими. Наприклад, трубки паливної системи або електричні кабелі починають тертися об інші деталі, що рухаються. Чим це загрожує? Пожежами, відмовою гальм чи масовим замиканням.

Деталі, які “не мали б зношуватися”

Навіть міцні металеві кріплення можуть поступитися перед корозією чи постійними вібраціями. Наприклад, акумуляторна батарея через іржаве кріплення може зрушити зі свого місця і придавити кабелі або шланги, спричинивши збій у роботі всієї системи.

Кріплення вентилятора радіатора

Зміщення вентилятора на кілька міліметрів – і починається “тихе вбивство” радіатора. Один день, другий, і ось: антифриз на асфальті, двигун – перегрітий, машина – на буксирі.

Засмічення водостоків. Якщо водостічні трубки забиті або пошкоджені, вода потрапляє прямо на електроніку. Це те саме, що лити воду на ваш мобільний телефон – нічого хорошого. Наслідок – замикання, а можливо, і загибель електронних блоків, які обожнюють залишатися сухими.

Збої в електрообладнанні

Деякі двигуни особливо чутливі до пробою ізолятора в ланцюгу запалювання. Спершу це виглядає, як дріб’язкове підвищення холостих обертів, але з часом може вийти з ладу дорога котушка запалювання.

Старі ущільнення

Гумові деталі з часом стають крихкими. Якщо, скажімо, сальник починає “потіти”, з часом це призведе до значно серйозніших проблем – наприклад, витік масла вимиває мастило з сусіднього підшипника. А далі – вихід з ладу і недешевий ремонт.

Якщо коротко. Якщо ви досі тримаєте свій автомобіль із великим пробігом, забудьте про концепцію “авто, яке обслуговується само”. Настав час взяти на себе відповідальність – регулярно відкривайте капот, частіше відвідуйте СТО та приділяйте увагу дрібним несправностям.

(При підготовці статті були використані матеріали InterCars та L`Automobille)

Романчук Микола

Recent Posts

Зірка OnlyFans похвалилася інтимним марафоном зі 101 чоловіком

Зірка OnlyFans Лілі Філліпс похизувалася, що за 14 годин переспала зі 101 чоловіком. Про це…

4 години ago

Експерти назвали 6 американських авто, від купівлі яких варто утриматися

Зараз купівля автомобіля - набагато менша авантюра, ніж раніше, завдяки інформації, яка є у кожного під рукою.…

4 години ago

Немає житла та умов. Мер пояснив причини повернення третини біженців до Маріуполя

Близько 30 відсотків маріупольців, які виїхали з міста на початку війни, повернулися до міста після…

4 години ago

Тепер не лише жінок: ТЦК зобов’язали взятися за молодих хлопців – батьки б’ють на сполох

Відповідно до чинного законодавства України, всі громадяни України чоловічої статі, яким виповниться 17 років, а…

4 години ago

В Індії фермер влаштував “похорон” свого автомобіля: як це було

В індійському штаті Ґуджарат стався курйозний інцидент. Фермер Санджай Полара влаштував урочистий похорон своєму улюбленому автомобілю Suzuki…

4 години ago

Цифра вражає: який розмір найбільшої пенсії в Україні

Розмір найбільшої пенсії в Україні становить 390 тис. 184 грн на місяць. Окрім того, 4900 українців отримують…

4 години ago