Categories: Авто

Виробники електричних суперкарів лишаються без клієнтів: переходять на виробництво бензинових двигунів

Гендиректор компанії Rimac Automobili, що виробляє наддорогі спортивні “електрички”, стверджує: попит на його товар падає через те, що такі авто стають чимдалі доступнішими для загалу, і бачить вихід у поверненні до бензинових авто.

Цікавими висновками поділився гендиректор хорватської компанії-виробника суперкарів на електричному ходу Rimac. Мате Рімац вважає, що його цільова аудиторія – покупці автівок високого класу – перестали цікавитись електромобілями. Причина одна: ті стали надто доступними для загалу.

Свої висновки Мате Рімац виклав під час виступу на саміті про майбутнє автомобільної галузі, який проводило американське видання Financial Times. Гендиректор однієї з найбільш впливових на ринку гіперкарів компанії Rimac Automobili зазначив: галузь зазнала разючих змін відтоді, як він виробив свій перший електричний гіперкар Nevera у 2017 році.

Причиною він вважає зміни смаків широкого кола споживачів. Нині вони можуть купити вже набагато більш доступні варіанти автівок, ніж ще декілька років тому, навіть більше – уряди багатьох країн ввели спеціальні правила зі стимулювання розвитку електричного транспорту. За словами Рімаца, ці фактори негативно вплинули на його компанію: “це трохи відштовхує покупців люксових автівок”, – зазначив він.

Звички та вподобання грошовитих клієнтів тепер розвернулися на 180 градусів: тепер їм потрібні двигуни внутрішнього згоряння і аналогові відчуття, а не те, що купують маси, зазначив бізнесмен. Втім, гіперкар Nevera все ще продається: компанія поставила клієнтам понад 50 автомобілів і планувала випустити 150 штук. Утім, падіння попиту та зміна споживчих тенденцій можуть призвести до того, що наступник Nevera матиме певну форму ДВЗ.

“Rimac не тільки електричний; він робить те, що є найбільш захопливим у певний час”, — сказав він.

Зазначимо, Мате Рімац заснував свою компанію 2009 року. Зараз його Rimac Automobili разом із Bugatti Automobiles входить до складу спільної компанії Bugatti Rimac. Перша модель Rimac Automobili, Concept One із загальною потужністю 913 к.с., була найшвидшим у світі серійним електромобілем. Рімац розповідав, що за два роки до злиття з Bugatti у 2021 році його компанія почала розробку двигуна внутрішнього згоряння.

Ольга Степанова

Recent Posts

Це не просто трюк: Орбан відреагував на заяву Путіна про удар балістикою по Україні

Прем'єр-міністр Угорщини Віктор Орбан відреагував на удар балістичною ракетою Росії по Дніпру. За словами угорського…

10 хв. ago

Над Буковелем помітили дивний літак: фото викликали обговорення у мережі

Над Буковелем, популярним всесезонним курортом у серці Карпат, помітили літак, не схожий на військовий. Відповідні…

19 хв. ago

Путін «попереджатиме» українців про «Орєшнік». Пєсков повідомив деталі

Прессекретар глави РФ Володимира Путіна Дмитро Пєсков заявив, що російська армія «відпрацьовує механізми оповіщення» українців про загрозу ударів балістичними…

27 хв. ago

Польща видає “сірі паспорти” для українців: хто має право і що потрібно для отримання

В Україні для громадян, які змушені були покинути свої домівки через війну та отримали статус…

34 хв. ago

Окупанти частково захопили Курахове, – аналітик BILD

Російські окупанти на даний час захопили 25% міста Курахове Донецької області. Про це повідомив експерт BILD з аналізу відкритих…

43 хв. ago

ГУР повідомили, чим насправді били по Дніпру: це не «Рубіж» і не «Орєшнік»

21 листопада 2024 року держава-агресор росія завдала удару по території України, застосувавши балістичну ракету ймовірно…

52 хв. ago