Categories: Авто

Виробники електричних суперкарів лишаються без клієнтів: переходять на виробництво бензинових двигунів

Гендиректор компанії Rimac Automobili, що виробляє наддорогі спортивні “електрички”, стверджує: попит на його товар падає через те, що такі авто стають чимдалі доступнішими для загалу, і бачить вихід у поверненні до бензинових авто.

Цікавими висновками поділився гендиректор хорватської компанії-виробника суперкарів на електричному ходу Rimac. Мате Рімац вважає, що його цільова аудиторія – покупці автівок високого класу – перестали цікавитись електромобілями. Причина одна: ті стали надто доступними для загалу.

Свої висновки Мате Рімац виклав під час виступу на саміті про майбутнє автомобільної галузі, який проводило американське видання Financial Times. Гендиректор однієї з найбільш впливових на ринку гіперкарів компанії Rimac Automobili зазначив: галузь зазнала разючих змін відтоді, як він виробив свій перший електричний гіперкар Nevera у 2017 році.

Причиною він вважає зміни смаків широкого кола споживачів. Нині вони можуть купити вже набагато більш доступні варіанти автівок, ніж ще декілька років тому, навіть більше – уряди багатьох країн ввели спеціальні правила зі стимулювання розвитку електричного транспорту. За словами Рімаца, ці фактори негативно вплинули на його компанію: “це трохи відштовхує покупців люксових автівок”, – зазначив він.

Звички та вподобання грошовитих клієнтів тепер розвернулися на 180 градусів: тепер їм потрібні двигуни внутрішнього згоряння і аналогові відчуття, а не те, що купують маси, зазначив бізнесмен. Втім, гіперкар Nevera все ще продається: компанія поставила клієнтам понад 50 автомобілів і планувала випустити 150 штук. Утім, падіння попиту та зміна споживчих тенденцій можуть призвести до того, що наступник Nevera матиме певну форму ДВЗ.

“Rimac не тільки електричний; він робить те, що є найбільш захопливим у певний час”, — сказав він.

Зазначимо, Мате Рімац заснував свою компанію 2009 року. Зараз його Rimac Automobili разом із Bugatti Automobiles входить до складу спільної компанії Bugatti Rimac. Перша модель Rimac Automobili, Concept One із загальною потужністю 913 к.с., була найшвидшим у світі серійним електромобілем. Рімац розповідав, що за два роки до злиття з Bugatti у 2021 році його компанія почала розробку двигуна внутрішнього згоряння.

Ольга Степанова

Recent Posts

Росіяни проникають у тил ЗСУ через підземні тунелі — Newsweek

Російські окупанти риють підземні тунелі, щоб проникнути за лінію фронту в Україні та атакувати позиції ЗСУ…

44 хв. ago

Піхота пройшла 1 км: ЗС РФ перерізали одну з доріг під Покровськом, — Bild (карта)

Підрозділи ЗС РФ зуміли просунутись вперед на Покровському напрямку, діставшись до однієї з другорядних доріг в…

46 хв. ago

Кабмін змінив порядок бронювання під час мобілізації – Умєрову додали повноважень

Уряд на засіданні 2 липня вніс зміни до Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними…

49 хв. ago

Російські підводні човни проводять незаконні операції в Ірландському морі – Telegraph

Російські підводні човни проводили секретні операції в Ірландському морі і Збройні сили Великої Британії перейшли…

50 хв. ago

Енергетичний сектор України зазнав майже $57 млрд збитків під час війни – МВФ

З початку повномасштабного вторгнення український енергетичний сектор зазнав понад $56 млрд збитків. Про це йдеться у звіті…

51 хв. ago

Принцеса Анна поділилася першою заявою після струсу мозку

Принцеса Анна поділилася своїм першим повідомленням після того, як її виписали з лікарні, де вона…

2 години ago