Categories: Авто

Виробники електричних суперкарів лишаються без клієнтів: переходять на виробництво бензинових двигунів

Гендиректор компанії Rimac Automobili, що виробляє наддорогі спортивні “електрички”, стверджує: попит на його товар падає через те, що такі авто стають чимдалі доступнішими для загалу, і бачить вихід у поверненні до бензинових авто.

Цікавими висновками поділився гендиректор хорватської компанії-виробника суперкарів на електричному ходу Rimac. Мате Рімац вважає, що його цільова аудиторія – покупці автівок високого класу – перестали цікавитись електромобілями. Причина одна: ті стали надто доступними для загалу.

Свої висновки Мате Рімац виклав під час виступу на саміті про майбутнє автомобільної галузі, який проводило американське видання Financial Times. Гендиректор однієї з найбільш впливових на ринку гіперкарів компанії Rimac Automobili зазначив: галузь зазнала разючих змін відтоді, як він виробив свій перший електричний гіперкар Nevera у 2017 році.

Причиною він вважає зміни смаків широкого кола споживачів. Нині вони можуть купити вже набагато більш доступні варіанти автівок, ніж ще декілька років тому, навіть більше – уряди багатьох країн ввели спеціальні правила зі стимулювання розвитку електричного транспорту. За словами Рімаца, ці фактори негативно вплинули на його компанію: “це трохи відштовхує покупців люксових автівок”, – зазначив він.

Звички та вподобання грошовитих клієнтів тепер розвернулися на 180 градусів: тепер їм потрібні двигуни внутрішнього згоряння і аналогові відчуття, а не те, що купують маси, зазначив бізнесмен. Втім, гіперкар Nevera все ще продається: компанія поставила клієнтам понад 50 автомобілів і планувала випустити 150 штук. Утім, падіння попиту та зміна споживчих тенденцій можуть призвести до того, що наступник Nevera матиме певну форму ДВЗ.

“Rimac не тільки електричний; він робить те, що є найбільш захопливим у певний час”, — сказав він.

Зазначимо, Мате Рімац заснував свою компанію 2009 року. Зараз його Rimac Automobili разом із Bugatti Automobiles входить до складу спільної компанії Bugatti Rimac. Перша модель Rimac Automobili, Concept One із загальною потужністю 913 к.с., була найшвидшим у світі серійним електромобілем. Рімац розповідав, що за два роки до злиття з Bugatti у 2021 році його компанія почала розробку двигуна внутрішнього згоряння.

Ольга Степанова

Recent Posts

Спростовано найбільший міф про те, у якому віці люди починають «тупішати»

Раніше вважалося, що когнітивні здібності людини досягають свого піку до 30 років, після чого поступово…

45 хв. ago

Італійська газета першою у світі видала номер, створений штучним інтелектом

Італійська газета Il Foglio заявила, що першою у світі опублікувала номер, повністю підготовлений штучним інтелектом.…

52 хв. ago

Студенти безплатно зможуть вчитися в Гарварді, але є одна умова

Гарвардський університет оголосив про значне розширення фінансової допомоги, завдяки чому студенти з сімейним доходом до…

58 хв. ago

«Молоді» пенсіонери» отримують більше грошей, ніж «старі»: причина

В Україні пенсійні виплати для громадян, які вийшли на пенсію багато років тому, нижчі, ніж…

1 годину ago

Призовний вік в Україні хочуть переглянути: як може зміниться мобілізація

До Верховної Ради внесено законопроект про зміну правил мобілізації, в якому пропонується звільнити від призову…

1 годину ago

В Україні учні зможуть обирати профілі навчання: названо терміни

З 2027 року учні матимуть можливість обирати профіль навчання, що стане важливим кроком до усвідомленого…

1 годину ago