Categories: Авто

Підписка на автомобіль: Mazda стягуватиме з водіїв щомісячну плату

Відтепер Mazda стягуватиме 10 доларів на місяць зі своїх клієнтів за доступ до функцій на кшталт дистанційного доступу без ключа. Упродовж трьох років вони були безплатними для власників авто компанії. Проте тепер дистанційні функції – розблокування, запуск тощо – стали платними, і це вже викликало обурення у соцмережах.

Mazda пропонує своїм клієнтам “комерційний” набір функцій Mazda Connected Services, що включає дистанційне розблокування, дистанційний запуск, звіти про справність автомобіля тощо. Власники нових авто упродовж перших трьох років після придбання могли користуватися цими інструментами безплатно. Утім тепер для перших з них трирічний термін безплатного обслуговування спливає, і Mazda почала повідомляти, що надалі стягуватиме за них плату.

Водіям залишається або почати сплачувати по 10 доларів на місяць, або ж позбутися цих інструментів. У Mazda днями провели розсилку клієнтам листа про переведення функцій до “комерційного” пакету.

“Як цінному члену сім’ї Mazda, ми хочемо повідомити вам, що ваша безплатна 3-річна пробна версія Mazda Connected Services закінчиться через 60 днів”, — йдеться в повідомленні.

Слід додати, що клієнти не були раді отримати подібні листи. Користувачі масово висловлюють своє обурення в соцмережах, але компанія наголошує, що одразу рекламувала ці інструменти як лише тимчасово безплатні.

“З моменту запуску Mazda Connected Services у 2019 році в рекламі для клієнтів ми казали, що вони отримають безплатну 3-річну пробну версію Mazda Connected Services, після чого потрібно буде заплатити, щоб продовжити доступ до Connected Services”, — наголошує компанія в коментарі Carscoops.

Mazda — не єдиний автовиробник, що стягує з клієнтів плату за надання додаткових послуг. Зокрема, Tesla пропонує своє програмне забезпечення для допомоги водієві Full Self-Driving (FSD) на умовах щомісячної підписки чи одноразової плати. У квітні Tesla знизила ціну на програмне забезпечення для автономного водіння з 12 000 до 8 000 доларів за одноразовою платою та зі 199 до 99 доларів США за місячною підпискою. Також компанія запропонувала безплатне тестування. Утім 98 відсотків клієнтів, які скористалися безплатною пробною версією, вирішили не платити.

Ольга Степанова

Recent Posts

Куди поїхати на Різдво: найкращі ярмарки Європи 2024

У Європі стартують різдвяні ярмарки — казкові локації, які щороку приваблюють мільйони туристів. Глінтвейн, ароматний…

4 години ago

На монетах можна розбагатіти: які копійки оцінюються майже у 40 000 грн

Деякі українські монети можна продати за десятки тисяч гривень через їхні колекційні особливості. Наприклад, майже…

4 години ago

Від фалоса до “гівенця” за 200 тисяч доларів: 5 найгірших пам’ятників світу

Коли комусь подобаються мистецькі вироби, а комусь ні – це цілком нормально. Однак якщо більшість…

4 години ago

Мільйонерка з МСЕК розплакалась під час апеляції: що вирішив суд

Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду залишила під вартою скандальну керівницю Хмельницького обласного центру медико-соціальної експертизи Тетяну Крупу.…

4 години ago

Пісторіус відмовився балотуватися на посаду канцлера Німеччини

Міністр оборон ФРН Борис Пісторіус вирішив не висувати свою кандидатуру на посаду федерального канцлера на…

4 години ago

Видаляли здорові зуби заради стилю: ритуал тайванців, від якого мороз по шкірі

Видалити собі здорові зуби заради краси – звучить як сценарій фільму жахів? А ось давні…

5 години ago