Site icon Експерт

Попит на Cybertruck упав настільки, що Tesla платить працівникам, щоб ті не ходили на роботу

Попит на Cybertruck, суперечливий електропікап Tesla, схоже, стрімко знижується. Це стало очевидним після того, як журналісти отримали внутрішню службову записку Tesla, в якій працівників заводу в Остіні попросили взяти вихідні з повною оплатою.

Чому працівників відправляють додому?

Офіційних пояснень від Tesla немає, але згідно з джерелами Business Insider, ситуація може бути пов’язана з уповільненням попиту на Cybertruck.

“Замість скорочення зарплат або примусових відпусток, які можуть викликати невдоволення і навіть судові позови, компанія вирішила платити працівникам, щоб вони залишалися вдома”, – повідомляє видання.

Що відомо про виробництво Cybertruck

Попри непогані продажі Tesla у третьому кварталі, виробництво Cybertruck уже стикається з труднощами:

“Коли я починав працювати в Tesla, понаднормові години були звичайною справою. Тепер, якщо я працюю 40 годин на тиждень, це вже удача”, – розповів один із працівників.

Причини падіння попиту

Попит на Cybertruck може знижуватися через низку факторів:

  1. Проблеми з якістю:
    • За рік автомобіль відкликали шість разів через технічні несправності.
    • Деякі дизайнерські рішення викликають питання навіть у прихильників Tesla.
  2. Невдоволення репутацією Ілона Маска:
    • Його суперечливі заяви та поведінка дедалі більше викликають антипатію.
    • Багато людей пов’язують негативне ставлення до Маска з продуктами Tesla.
  3. Зниження вартості:
    • Вартість уживаних Cybertruck стрімко падає, що свідчить про зменшення попиту навіть серед фанатів бренду.

Що далі?

Tesla залишається одним із лідерів ринку електромобілів, але загальний спад продажів компанії у 2023 році свідчить про серйозні проблеми.

Cybertruck може бути найбільш суперечливим продуктом Tesla, і його проблеми відображають ширші виклики, з якими стикається компанія. Якщо ситуація з попитом не зміниться, Tesla може опинитися під тиском не лише конкурентів, але й власних інвесторів.

Читати повну версію