Якщо водія втретє зловлять на проїзді пішохідного переходу на жовтий сигнал світлофора, йому може загрожувати позбавлення прав від 6 місяців до року. При цьому норма стосовно малозначності порушення застосовуватися не буде. Відповідний законопроект 12172 подала група народних депутатів, серед яких голова Комітету ВР з питань правоохоронної діяльності Сергій Іонушас, інформує портал Стіна.
Так, статтю 122 КУпАП пропонується доповнити нормою, за якою порушення правил проїзду пішохідних переходів, перехресть, обгону і зустрічного роз’їзду, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, ненадання переваги у русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі самі порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Тобто, 1020 грн.
При цьому, якщо водія вже двічі протягом року штрафували за порушення правил проїзду пішохідних переходів, перехресть, обгону і зустрічного роз’їзду, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, ненадання переваги у русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, – то його чекає штраф 2 550 грн вкупі з позбавленням права керування на строк від 6 місяців до одного року.
Усним зауваженням обмежитися буде неможливо (зміни до ст. 22 КУпАП).
Повноваженнями щодо розгляду справ та винесення постанов щодо повторного вчинення зазначених порушень протягом року після накладення штрафу за такі порушення наділяється Національна поліція та військова інспекція безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у ЗСУ.
Повноваженнями щодо складання протоколів за порушення, вчинені особою, яка двічі протягом року піддавалася адміністративному стягненню за будь-яке із перелічених порушень, наділяються посадові особи органів Національної поліції та військової інспекції безпеки дорожнього руху ВСП ЗСУ, а щодо розгляду справ та винесення постанов – суди.
Як зазначають автори, у 2022 році громадська організація здійснила аналіз цих та інших міжнародних досліджень, а також національних практик держав-членів ЄС. Ключовий висновок дослідження – в Україні нерозвинені інструменти так званого «спеціального стримування», тобто впливу на поведінку повторних порушників (рецидивістів), яких не стримує загроза накладання стандартних санкцій (одноразових грошових штрафів).
Тому актуальним питанням постає необхідність перегляду адміністративно-деліктного підходу до вчинення особою систематичних свідомих адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху.
Ракета "Орєшнік", якою Росія вдарила по Дніпру 21 листопада, є абсолютно новою розробкою, а не…
Під час воєнного стану в Україні багато військовозобов’язаних стикаються з питанням, чи можуть їм виписати…
У Київському районному відділі поліції Одеси після корпоративного застілля поліцейський-розвідник вистрілив у колегу. Про це…
Верховна Рада вже планує, скільки грошей їй потрібно на 2025 рік. Комітет схвалив проект бюджету,…
Українська армія готується до серйозних змін. Генеральний штаб ЗСУ працює над реформою, яка pvsybnm традиційну…
Мирна буденність у Свалявському будівельному ліцеї на Закарпатті перетворилася на поле бою, де, схоже, хтось…