Цієї осені покупці вживаних авто можуть стикнутися з серйозною проблемою. Багато хто шукає вигідні варіанти, але при цьому часто не враховує важливих моментів. За словами експерта Аластера Крукса, основна помилка — надмірне побоювання щодо великих пробігів.
Бензинові й дизельні автомобілі з високим пробігом дійсно можуть потребувати ремонту, але це не завжди привід для відмови від покупки- пише AutoExpress.
Крукс зауважив, що електромобілі тут ще складніші, адже мають іншу структуру й довговічність, ніж авто з двигуном внутрішнього згоряння. Наприклад, розповсюджений “міф про 100 000 миль”, коли авто нібито починає швидко зношуватися, не завжди є критичним.
Важливіші моменти, як-от стан ременя ГРМ або ланцюга, можуть виникати й раніше. Для електромобілів це правило зовсім неактуальне, адже деякі батареї можуть працювати до 200 000 миль, що еквівалентно приблизно 15 рокам експлуатації.
Акумулятори в електромобілях, зазвичай, мають значно триваліший термін служби. Хоча виробники зазвичай дають гарантію на батареї до восьми років, потреба в їхній заміні є рідкістю.
У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…
Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…
Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…
Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн чоловіків віком від 25…
В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…
Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…