Categories: Авто

В Україні поліцейським заборонять тримати в руках радари TruCAM

В Україні патрульним поліцейським на законодавчому рівні заборонять тримати в руках лазерні радари TruCAM, які вимірюють швидкість автомобілів. У Верховній Раді вже зареєстрували відповідний законопроект №10441.

Патрульні поліцейські часто вимірюють швидкість автомобілів за допомогою TruCAM, тримаючи їх у руках. Також ці прилади встановлюють стаціонарно. Але якщо тримати TruCAM в руках, це може призвести до значних помилок при вимірюванні швидкості автомобілів.

Суди часто скасовують штрафи за перевищення дозволеної швидкості, зафіксовані радарами TruCAM, якщо їх правоохоронці тримали в руках. Служителі Феміди вважають, що ручний вимір швидкості автомобілів суперечить ст. 40 Закону України “Про національну поліцію”.

Тому автори проекту закону №10441 пропонують, щоб технічні засоби для фіксації швидкості руху ТЗ були обов’язково встановлені стаціонарно, а ручне використання таких технічних засобів допускати не можна.

Законопроект №10441 зареєстрували у Верховній Раді 29 січня 2024 року. Наразі цей документ перебуває на розгляді у профільному парламентському Комітеті з питань правоохоронної діяльності, який має дати щодо нього свій висновок.

Скільки зараз на озброєнні патрульних поліцейських є лазерних радарів TruCAM – нам це не відомо. Йдеться про сотні приладів. Так, у травні 2023 року в Україні на нових 250 ділянках доріг (там, де найчастіше трапляються ДТП) патрульні поліцейські почали вимірювати швидкість автомобілів за допомогою TruCAM.

У Луганській та Донецькій областях радари TruCAM наразі не використовують, а у прифронтових районах Харківської, Сумської, Миколаївської та Херсонської областях їх використовують обмежено.

Потрібно зазначити, що TruCAM в Україні має багато різних претензій. Наприклад, цей радар мають своєчасно перевіряти на технічну справність, у нього обов’язково має бути пломба. Інакше суд скасує штраф. Це лише деякі проблеми, які можуть бути з TruCAM.

Крім того, законопроект №10441 передбачає на законодавчому рівні врегулювання прав та обов’язків нової категорії учасників дорожнього руху – користувачів персонального легкого електротранспорту (електросамокати, сигвеї, гіроборди, гіроскутери, злектроскейти). Ціль – знизити кількість ДТП за їх участю. На даний момент в українському законодавстві є прогалина щодо цих учасників дорожнього руху.

Ольга Степанова

Recent Posts

Режим сну Меган Маркл і Кейт Міддлтон: які звички приховують королівські сім’ї

Створення оптимального режиму сну має вирішальне значення для забезпечення повноцінного відпочинку. У сучасному світі технологій…

7 хв. ago

Повістки поштою: куди надсилатимуть людям без держреєстрації

Навіть якщо військовозобов’язаний громадянин не має державної реєстрації, це не звільняє його від процесу загальної мобілізації в…

14 хв. ago

На пенсію із повними кишенями грошей: українці можуть отримати одразу 10 окладів

Скористатися можливістю та отримати одразу 10 окладів перед виходом на пенсію можуть працівники державних та…

16 хв. ago

25-річна блондинка всього за тиждень переспала із сотнею студентів та їхніми батьками: рекорд побито

Актриса "кіно для дорослих", 25-річна блондинка Бонні Блу з Великобританії з початку 2024 року набула…

28 хв. ago

Король Чарльз змінює харчові звички: в обідньому меню з’явилося авокадо

Король Великої Британії Чарльз III, відомий своїм щільним графіком і звичкою пропускати обід, почав вносити…

28 хв. ago

Школярів чекають важливі зміни – доведеться обирати

З наступного року українські діти, які через війну були змушені виїхати за кордон, отримають унікальну…

37 хв. ago